Končno je Ford tudi na slovenskem trgu dobil avtomobil, ki je tej znamki manjkal po upokojitvi modela B-Max in prejšnje generacije Courierja.
Razen imena novi Courier nima nič skupnega s predhodnikom, saj ga v vseh pogledih krepko presega tako z zunanjimi kot notranjimi merami, s privlačnejšo zunanjo podobo in ne nazadnje s sodobnejšo tehnologijo. Kot je pri Fordu že v navadi, gre za dva avtomobila v enem, potniški nosi oznako Tourneo Courier, dostavni pa Transit Courier.
Za slovenske kupce je zanimiva predvsem potniška izvedba, v kateri je pet sedežev in prostoren prtljažnik, ki se iz osnovnih 570 s podiranjem zadnje klopi poveča vse do 1.198 litrov. Kot se za takšen avtomobil spodobi, je v notranjosti kopica dodatnih prostorov za odlaganje drobnarij in dodatno še polica v sprednjem delu kabine.
Prostoren in všečen
Tourneo Courier pa ni samo prostoren in uporaben, ampak tudi oblikovno všečen avtomobil, ki s svojo podobo nekoliko spominja na športne terence. Kdor želi več elegance, si ga lahko omisli v dvobarvni kombinaciji, sicer pa je že v osnovi dobro založen z opremo za varnost in udobje. Instrumentna plošča je seveda digitalizirana in na sredinskem zaslonu za upravljanje posameznih funkcij skrbi najnovejši Fordov komunikacijski sistem.
Kompaktni dostavnik je v novi generacijski izvedbi postal večji, tako kot potniški v dolžino meri 4,34 metra, nakladalna prostornina se je v primerjavi s predhodnikom povečala za četrtino na 2,9 kubičnega metra in sprejme dve evropaleti. v povezavi z novo loputo v predelni steni in zložljivim sovoznikovim sedežem pa je tovorni prostor mogoče tudi povečati, tako da lahko po potrebi omogoča prevoz do 2,6 metra dolgih desk ali cevi.
Omejena motorna izbira
Pri obeh izvedbah je motorna izbira razmeroma skromna, trenutno je za Tourneo Courier na voljo samo 1,0-litrski prisilno polnjeni bencinski trivaljnik z 92 kilovati (125 KM), pri katerem se pogonska sila na prednji kolesi prenaša prek 6-stopenjskega ročnega menjalnika, za doplačilo pa je na voljo tudi 7-stopenjski samodejni.
Pri tovornem Transitu Courrierju je osnovni pogonski stroj prav tako 1,0-litrski bencinski trivaljnik, ki razvije 74 kilovatov (100 KM) z ročnim menjalnikom, sledi njegova močnejša izvedba s samodejnim menjalnikom in nato še 1,5-litrski turbodizelski štirivaljnik s 74 kilovati (100 KM), ki ga v potniški izvedbi žal ni.
Proti koncu leta pride še električni Courier z baterijo, ki se na hitri polnilnici od 10 do 80 odstotkov napolni v manj kot 35 minutah, v slabih šestih urah pa z uporabo 11 kW polnilne moči. Motor ima moč 100 kW (136 KM) in omogoča največjo hitrost 145 km/h ter vožnjo z enim pedalom.
Pri uvozniku Summit Motorsu so izhodiščno ceno za Tournea Courier postavili pri 24.610 evrih, tovorni Transit Courier pa stane od 21.250 evrov navzgor.
Preberite še: