Ford dopolnjuje ponudbo križancev na dnu svoje modelne palete, ki pa bo prvi opremljen z blagim hibridom
V tem tednu je na naše ceste zavil popolnoma nov avtomobil z že znanim imenom: Ford Puma. A če je Ford (ki je mimogrede tudi napovedal prekinitev proizvodnje novih avtomobilov v Evropi) ime Puma pred več kot dvema desetletjema uporabil za poimenovanje majhnega kupeja, narejenega na osnovi Forda Fieste, v drugi izdaji pa služi kot ime povsem novemu, kupejevsko oblikovanemu križancu.
Ne glede na njegovo obliko pa bo Fordov novinec ponujal pet vrat in enega največjih prtljažnih prostorov v tem avtomobilskem razredu. Ta bo namreč ponujal kar 465 litrov prostora, njegova posebnost pa je dodaten, precej globji predal, ki bo na eni strani omogoča prevoz višjih predmetov, na drugi pa bo lahko služil kot večnamenski predal na poti, saj bo vanj recimo moč natočiti tudi vodo in jo kasneje s pomočjo čepa na dnu enostavno spustiti ven.
Za pogon Fordovega novinca bo skrbel litrski bencinski motor. Ta bo v osnovi proizvedel 125 'konjev' oziroma 92 kilovatov moči, v močnejši izvedbi pa se bo moč povečala na 155 'konjev' oziroma 114 kilovatov. A prava posebnost pogona se skriva drugje. Puma bo namreč prvi Ford na naših cestah, ki bo ponudil možnost blagega hibrida, temelječega na 48-voltni tehnologiji, kar bo pripomoglo k nekaj decilitrov nižji porabi goriva.
Prva vozila so že prispela do trgovcev po državi, Ford pa bo zanje v izvedbi Titanium zahteval najmanj 19.880 evrov, kljub temu pa bo takšno vozilo že opremljeno z LED žarometi, parkirnimi senzorji na zadku vozila, infozabavnim sistemom Sync 3+ DAB z vgrajeno navigacijsko napravo, masažna prednja sedeža, izbiro voznega programa in še bi lahko naštevali. Za kupce, ki si želijo nekoliko bolj dinamičnega karakterja pa so pri Fordu pripravili tudi paket ST-line.