Novo v Sloveniji: Ford Puma Gen-e – Mačka je naelektrena

13. 5. 2025 | Matjaž Gregorič

Pri Fordu nadaljujejo z elektrifikacijo, tokrat z modelom, ki spada v razred kompaktnih križancev

Ford je tudi na slovenskem trgu razširil paleto modelov z električno različico Pume. Na zunanjosti se nekoliko elektrificirana divja mačka nekoliko razlikuje od svojih bencinskih sester, kar je opazno predvsem na prednjem delu, ki ima zaprto masko in na njej nameščen Fordov znak. Na kolesih so tudi drugačna platišča iz lahke litine, ki so serijsko 17- ali 18-palčna, za doplačilo pa tudi19-palčna. Poleg osnovnega nivoja opreme je na voljo tudi bogatejši premium.

Novo v Sloveniji: Ford Puma Gen-e – Mačka je naelektrena
Ford

V notranjosti voznikovo delovno mesto v največji meri zaznamujeta dva zaslona visoke ločljivosti, na novo je oblikovana sredinska konzola, prestavna ročica pa se je preselila k volanu. Električni pogon je omogočil povečanje prtljažnega prostora na 523 litrov, dodaten 43-litrski prostor za odlaganje drobnarij pa je na voljo pod sprednjim pokrovom. Ciljna skupina kupcev so zato tudi mlajše družine, ki še nimajo prevelikega naraščaja.

Novo v Sloveniji: Ford Puma Gen-e – Mačka je naelektrena
Ford

Pumo Gen-e poganja električni motor s 124 kilovati (168 KM), kar zagotavlja pospešek od 0 do 100 kilometrov na uro v 8 sekundah. Baterija s 43.6 kilovatne ure zmogljivosti ni največja, vendar naj bi električna Puma z enim polnjenjem ob obljubljeni porabi 13,1 kilovatne ure na 100 kilometrov, prevozila do 376 kilometrov, zgolj v mestnih vožnjah pa še precej več. Polnjenje baterije iz 10 na 80 odstotkov naj bi trajalo vsega 23 minut.

Novo v Sloveniji: Ford Puma Gen-e – Mačka je naelektrena
Ford

S financiranjem in vsemi ostalimi bonitetami (vključno z državno subvencijo) je vstopni model Pume Gen-e pri nas naprodaj za 21.790 evrov