On je kul, cena pa tudi! Pa bo to dovolj za slovenske kupce?

Na slovenski trg prihaja ambiciozno in s ciljem, da bi premešal karte v zelo priljubljenem avtomobilskem razredu, kjer sicer prevladujejo evropska imena

Geely je ena prvih kitajskih avtomobilskih znamk, katere modeli so se pojavili na slovenskih cestah, podjetje VCAG, ki ima na skrbi znamko Volvo pa eden prvih neodvisnih uvoznikov. Po nekoliko večjem športnem terencu Atlasu zdaj k nam prihaja še atraktivno oblikovani kompaktni križanec Coolray, ki naj bi mešal štrene v zelo priljubljenem in dobro zasedenem avtomobilskem segmentu.

VCAG

Novinec s 4,38 metra zunanje dolžine namreč spada tja, kjer imajo glavno besedo evropski in južnokorejski modeli kot so Volkswagen T-Roc, Škoda Karoq, Hyundai Kona in podobni. Sicer ne gre za najmlajši model, saj se je pojavil že leta 2018, a so ga že dvakrat temeljito osvežili. Coolraya si je mogoče zapomniti po agresivnem sprednjem delu z ostrimi karoserijskimi linija in velikimi režami za dovod zraka v motorni prostor, zadaj pa po bahavem zračnem stabilizatorju na vrhu prtljažnih vrat in razpotegnjenih zadnjih lučeh.

VCAG

Prostorna kabina in skromen prtljažnik

V notranjosti so se oblikovalci osredotočili na armaturno ploščo z dvema digitalnima zaslonoma, – 10,25-palčnim, ki prikazuje merilnike in 12,3-palčnim osrednjim komunikacijskim zaslonom na dotik. Dinamično vzdušje poleg športnih sedežev poudarjajo še usnjeni volan, ambientalna osvetlitev in prestavna ročica. Zanimivo je, da ima Coolray ob solidni prostornosti potniške kabine razmeroma skromen prtljažnik, ki v osnovi meri 330 litrov.

VCAG

Precej bolj odločen pa je kitajski športni križanec pod motornim pokrovom. Tam je namreč nameščen prislno polnjeni 1,5-litrski bencinski štirivaljnik, ki slabo poldrugo tono težak avtomobil poganja s 128 kilovati (174 KM), medtem ko je najvišji navor 290 Nm v celoti na voljo že pri 2.000 vrtljajih in potem v ravni črti vztraja vse do 3.500 vrtljajev. Pri proizvajalcu obljubljajo najvišjo hitrost 200 kilometrov na uro, pospešek z mesta do 100 kilometrov na uro v 7,6 sekunde in povprečno porabo 5,8 litra bencina na 100 kilometrov. Ta motor je v Coolrayu edini pogonski stroj, na voljo je le v kombinaciji s 7-stopenjskim samodejnim menjalnikomz dvojno sklopko.

Cena bi bila lahko odločilni element

VCAG

Kot se spodobi za sodobne avtomobile, je Coolray oborožen s številnimi asistenčnimi sistemi za varno in udobno vožnjo, med drugim z radarskim tempomatom, sistemom za prepoznavanje prometnih znakov in omejitev hitrosti, pomočnikom za samodejno parkiranje in tako naprej. Pravzaprav je avtomobil na voljo z le dvema nivojema opreme, na seznamu doplačil pa so samo različne barve.

Povsem mogoče je, da bo pri uveljavitvi Coolraya med tekmeci (in tudi Geelyja med znamkami) eden ključnih elementov cenovna umestitev. »Vstopnica« za kitajskega novinca stane 26.990 evrov, izvedba z bogatejšo opremo pa 28.490 evrov.

Preberite še: