Tehnološko napredni kitajski električni križanec nastopa s prepričljivo obliko in sodobno tehnologijo.
EX5 je hkrati tudi prvi električni model te kitajske znamke, ki se je na slovenskem trgu že predstavila z bencinskima oziroma hibridnima modeloma Collray in Starray. Zdaj na avtomobilsko sceno torej prihaja 4,61 metra dolgi križanec, ki se ponaša z vpadljivim sprednjim delom in aerodinamičnimi karoserijskimi linijami, ki prispevajo k zelo nizkemu koeficientu zračnega upora. Ta znaša 0,269 in uvršča EX5 med najbolj aerodinamične predstavnike svojega razreda.
V potniški kabini EX5 premore dovolj prostora in prijetno ambientalno vzdušje, medtem ko je prtljažnik z osnovno prostornino 302 litra razmeroma skromen, vendar ima 108 litrov vgrajenega prostora za razširitev ter še 51 litrov dodatnega skritega prostora za shranjevanje, z zloženo zadnjo klopjo pa sprejme celo 1.877 litrov prtljage ali tovora.
Dodatno k prijetnemu počutju potnikov prispeva vrhunski zvočni sistem s 16 zvočniki vključno z dvema v prednjih vzglavnikih in globokotonskim ter 1000-vatnim ojačevalcem moči. Voznik ima pred seboj sodobno 10,2-palčno digitalno instrumentno ploščo, z zaslonom, katerega posebnost zaslona je prilagodljiv prikaz kartic, ki uporabnikom omogoča, da izberejo, katere informacije želijo imeti v ospredju.
Električni pogonski sklop, ki tehta le slabih 80 kilogramov, razvije 160 kilovatov (218 KM) in s to zmogljivostjo EX5 od 0 do 100 kilometrov na uro pospeši v manj kot 7 sekundah. Preskrbo z elektriko zagotavlja litij-železo-fosfatna baterija nove generacije z zmogljivostjo 60,2 kilovatne ure, ki omogoča doseg do 430 kilometrov (po WLTP).
Hitro polnjenje omogoča dodatnih 135 kilometrov dosega v le 10 minutah, polnjenje od 30 do 80 odstotkov traja 20 minut, medtem ko se baterija od 10 do 80 odstotkov napolni v 28 minutah. Baterijski sistem izstopa po svoji vzdržljivosti, omogoča 3.500 polnjenj in skupno potencialno življenjsko dobo do milijona prevoženih kilometrov.
Pri Geelyju so stavili tudi na visoko raven varnosti in na testiranjih Euro NCAP je EX5 prejel najvišjo oceno 5 zvezdic, poleg tega pa je oborožen s 16 asistenčnimi sistemi za varnost in udobje. Na slovenski trg novi kitajski električni križanec prihaja s polnim (in trenutno edinim) paketom opreme ter s ceno 42.990 evrov, od katere je mogoče odščipniti še 6.500 evrov državne podpore.