Novo v Sloveniji: Honda HR-V e:HEV – Mnogokratnik drobnih sprememb

Spremenjena podoba sprednjega dela, bolj prefinjena notranjost in še nekaj dodatnih sladkorčkov.

Pri japonski Hondi so v skladu s časovnico osveževanja modelov, nekoliko posodobili podobo najmanjšega hišnega križanca HR-V. Spremembe niso dramatične, bodo pa kupcem omogočile več izbire pri opremi, medtem ko pogonski sklop ostaja omejen  zgolj  na hibridno izvedbo.

Novo v Sloveniji: Honda HR-V e:HEV – Mnogokratnik drobnih sprememb
Matjaž Gregorič, Honda

Pogonu je torej namenjena kombinacija dveh elektromotorjev, ki delujeta skupaj z 1,5-litrskim bencinskim motorjem z Atkinsonovim ciklom, energijo shranjuje litij-ionska baterija, za prenos moči pa skrbi brezstopenjski samodejni menjalnik, ki je povezan z enoto za upravljanje moči. Tako celoten pogonski sklop razvije skupno moč 96 kW (131 KM) in 253 Nm navora, do hitrosti 100 km/h pa avtomobil pospeši v 10,6 sekunde.

Novo v Sloveniji: Honda HR-V e:HEV – Mnogokratnik drobnih sprememb
Matjaž Gregorič, Honda

Inteligentna elektronska krmilna enota samodejno in stalno preklaplja med električnim pogonom, hibridnim pogonom ali motornim pogonom glede na to, kateri način je v danih razmerah najbolj varčen z gorivom, tovarniško obljubljena poraba znaša 5,4 litra bencina na 100 kilometrov.

Kaj je vaše lunino znamenje: o vas pove več, kot si predstavljate
Novo v Sloveniji: Honda HR-V e:HEV – Mnogokratnik drobnih sprememb
Matjaž Gregorič, Honda

Diskretna zunanja prenova je Hondinemu križancu prinesla ostrejšo zasnovo sprednjega dela z novim zgornjim profilom v kristalno črni barvi in zatemnjenimi notranjimi deli žarometov. K svežini svoj del prispevajo tudi zadnje luči s svetilnimi diodami, ki so razprostrte po celotni širini.

Novo v Sloveniji: Honda HR-V e:HEV – Mnogokratnik drobnih sprememb
Matjaž Gregorič, Honda

V notranjosti sta spodnji sredinski del armaturne plošče in sredinska konzola preoblikovana tako, da olajšujeta dostop do podloge za brezžično polnjenje telefona. K prijetnejšemu ambientu prispevata temna obloga stropa in panoramska streha, ki sta skupaj z dvobarvno karoserijo in tribarvno dekoracijo na maski motorja del posebne opreme z oznako advance style. Tako kot vsi trenutni Hondini modeli je tudi najnovejši HR-V opremljen z obsežno paleto  tehnologij in pripomočkov za voznika, namenjenih lažji in varnejši vožnji.

Novo v Sloveniji: Honda HR-V e:HEV – Mnogokratnik drobnih sprememb
Matjaž Gregorič, Honda

Tisti, ki Hondo HR-V vidijo kot svoj naslednji avtomobil, lahko Izbirajo med štirimi različnimi nivoji oprem, sedmini različnimi barvami in pri petih barvah karoserije tudi možnost dvobarvne karoserije.

Na slovenskem trgu se cene za prenovljenega Hondinega križanca začenjajo pri 30.710 evrih.

 

Novo na Metroplay: Tilen Artač o tem, zakaj je bilo težko imitirati Roberta Goloba in kako v resnici nastane vrhunska imitacija