Trenutno najmočnejši Hyundaijev športni avtomobil ni za vsakega, v običajni izvedbi pa je bil deležen osvežitve in dodatkov paketa opreme N Line.
Čeprav je steza Centra varne vožnje AMZS prekratka za preizkus vseh njegovih zmožnosti, je povsem jasno: Hyundai Ioniq 5 N je trenutno najbolj vroč električni športnik. Za tiste, ki še ne vedo: avtomobil ima pogon na vsa štiri kolesa dva elektromotorja, ki se z elektriko napajata iz baterije s 84 kWh, s skupno močjo 448 kW, in s pomočjo ojačevalnika lahko kratkotrajno dodatnih 30 kW za 10 sekund, ter orjaški navor 740 oziroma 770 Nm.
Preberite še:
To pomeni, da do 100 kilometrov na uro pospeši v 3,4 sekunde in prehiti številna eminentna bencinska avtomobilska imena. Nič manj impresivna ni najvišja hitrost, športnik namreč doseže 260 kilometrov na uro, obljubljen doseg s polno baterijo je 448 kilometrov.
Dovolj torej, da prepriča bencinske avtomobilsko-športne navdušence, elektroskeptike in tiste, ki jim po žilah ne teče bencin. Morda tudi z zvokom, ki simulira naviti bencinski motor in prihaja iz zvočnikov iz katerih se sliši nič manj kot 20 različnih ropotov, ki jih proizvajajo zvočni generatorji. Za vožnjo skozi ovinke ta športnik zahteva precej poguma, a tudi pozornosti, zato velja trditev, da ni za vsakega. No, tudi zaradi cene, ki je na slovenskem trgu 76.660 evrov.
Za tiste, ki nimajo vsak dan vozniško-športnih aktivnosti, je tu prenovljeni “običajni” Ioniq 5. V sklopu prenove je električni avtomobil dobil večjo baterijo s 84 kWh namesto 77,4 kWh. S tem se doseg poveča na do 570 kilometrov. Poleg tega je mogoče prednastaviti baterijo za hitrejše polnjenje.
Ioniq 5 je poleg spremenjenih odbijačev in spremenjenih okrasnih oblog dobil pet centimetrov daljši zadnji zrani stabilizator. Spremenjeni blažilniki in ojačani deli karoserije so namenjeni zagotavljanju bolj gladke vožnje. V zgornjem delu večfunkcijskega modula na sredinski konzoli je zdaj fizično stikalo za katerim upravljanje pogosto uporabljenih funkcij, kot so ogrevanje in prezračevanje sedežev v prvi vrsti, ogrevanje volana in pomoč pri parkiranju.
Pri motorjih ni sprememb, v osnovni izvedbi z zadnjim pogonom je na voljo 125 kW moči, pri močnejši 168 in v kombinaciji s štirikolesnim pogonom dva motorja skupaj zagotavljata 239 kilovatov. In kdor si zaželi delček športnega duha, si lahko omisli nekaj tovrstnih dodatkov v paket opreme N Line. Cene se začnejo pri 46.940 evrih.