Družina priključnih avtomobilov na slovenskih cestah je dobila novega člana: Hyundai je električnemu Ioniqu dodal še priključnohibridno različico.
Priključnohibridni Ioniq ima baterijo s kapaciteto 8,9 kilovatne ure, kar zadošča, da ga elektromotor z močjo 45 kilovatov poganja okoli 50 kilometrov (uradni električni doseg je sicer 63 kilometrov). Ko deluje kot hibrid, elektromotorju pomaga še 77-kilovatni bencinski motor, uradna poraba goriva v mešanem ciklu pa je 1,1 litra na 100 kilometrov, kar pomeni emisije 26 gramov CO2 na prevoženi kilometer.
Ker je v Sloveniji ob nakupu priključnega hibrida mogoče dobiti 4.500 evrov subvencije Eko sklad, so cene tovrstnega Ioniqa zelo ugodne, saj se začnejo že pri (po odšteti subvenciji) dobrih 24 tisočakih. Za ta denar ima Ioniq sistem za samodejno zaviranje z zaznavanjem pešcev, dvoconsko klimatizacijo in radarski tempomat. Oprema Premium ceno poviša za dva tisočaka in pol, a doda navigacijo, Apple CarPlay (in Android Auto), ozvočenje Infinity, pametni ključ, digitalne merilnike in večji zaslon infozabavnega sistema ter LED-žaromete.