S prenovo Kona prvič dobiva paket opreme N-Line. Močno posodbljena tudi motorna ponudba.
Izmed vseh Hyundaijevih avtomobilov, ki so trenutno na poti v prodajne salone po svetu, je eden izmed najtežje pričakovanih zagotovo športna Kona N, ki si sicer velik del tehnike deli z modelom i30. To naj bi se sicer zgodilo v prihajajočih tednih, približen občutek tega pa bi utegnila pričarati Kona N Line, ki je zadnja novost omenjenega modela, ne pa tudi edina. Kona je namreč že vstopila v drugo polovico svoje življenjske dobe in bila deležna temu primerne prenove.
Ob njenem prihodu na trg je veliko kupcev Hyundaijevega najmanjšega križanca prepričala prav njen videz, zaradi katerega je avtomobil prejel kar nekaj nagrad, med drugi tudi Red Dot. Vseeno pa so zunanjo podobo vozila pri Hyundaiju precej spremenili, še posebej sprednji del z dvojno masko hladilnika in novimi žarometi. Izvedba N-Line ob tem prinaša še več odprtin za zajem zraka, hkrati pa je večina plastičnih delov odetih v barvo karoserije in oziroma v svetleče črno barvo.
V kabini največjo spremembo prinaša nov, večji zaslon infozabavnega sistema, ki je po novem postavljen nekoliko višje na armaturni plošči, med drugim pa bo omogočal funkciji “Last Mile Navigation” in “Connected Routing”. Za večji občutek prestiža so oblikovalci povečali število dodatkov iz aluminija ter v držala za pijačo vgradili ambientalno osvetlitev. Parkirna zavora je bila po besedah Hyundaijevih zaposlenih vgrajena na željo kupcev. V izvedbi N Line bo notranjost na voljo v črni tkanini, usnju ali velurju.
Seveda pa je kar nekaj novosti prišlo tudi na področju varnosti. Tako bo Kona sedaj lahko opremljena s prenovljenim aktivnim sistemom za opozarjanje in samodejno zaviranje v sili v primeru zaznave ovire v mrtvem kotu, prenovljenim aktivnim sistemom za opozarjanje in samodejno zaviranje ob zaznavi prečnega prometa zadaj, opozorilnikom na speljevanje vozila spredaj in še bi lahko naštevali.
Zadnja pomembna novost je namenjena pogonskim sklopom. Na tem področju je namreč vrh ponudbe zasedel nov 1,6-litrski turbobencinski motor z močjo146 kilovatov oziroma 198 'konjev', ki bo serijsko opremljen s sedemstopenjskim samodejnim menjalnikom in pa možnostjo dvo-ali štirikolesnega pogona. Preostale različice bodo na drugi strani lahko opremljene tudi z inteligentnim šeststopenjskim ročnim menjalnikom. Sicer pa so pri Hyundaiju ponudbo obogatili še z 1,6-litrskim dizlom z močjo 136 'konjev' (100 kilovatov), ki bo deloval po principu blagega hibrida in pa litrskim bencinskim motorjem T-GDI z močjo 120 'konjev' ali 88 kilovatov.
Prenovljena Kona je že na voljo pri slovenskih trgovcih, posledično pa so že znane tudi cene. Za najcenejšo Kono z dvokolesnim pogonom, litrskim motorjem, ročnim menjalnikom in paketom opreme Trend bo tako potrebno odšteti 16.990 evrov, za najdražjo bencinsko Kono, različico T-GDI 197 s štirikolesnim pogonom in opremo Impression pa bo potrebno odšteti 25.490 evrov. Cena izvedenk z dizelskim motorjem se bo gibala med 20.290 in 27.090 evri, doplačilo za paket opreme N-line pa bo znašalo 1.600 evrov. Pri Hyundaiju sicer ocenjujejo, da bo letos na naše ceste zapeljalo med 600 in 700 vozili.
Novo na Metroplay: Kaj lahko pri e-mobilnosti storimo doma, da zmanjšamo tveganje za požar?