NOVO V SLOVENIJI: Hyundai Tucson – še več samozavesti

Priljubljrni križanec z izostreno zunanjostjo, prenovljenim konceptom armaturne plošče in s široko paleto pogonov.  

Pred štirimi leti je radikalno oblikovani Tucson dodobra pretresel avtomobilski razred srednje velikih križancev, z letošnjo prenovo pa so Hyundaijevi oblikovalci še poudarili njegovo samozavest.  Spremembe zunanjosti so le rahle, maska ​​hladilnika  jevožja in ima novo mrežno strukturo, dnevne luči so okrogle, zadaj so vidne le manjše spremembe na odbijaču in  difuzorju, tudi zunanje mere so nespremenjene.

Hyundai

Tucson je še naprej na voljo z različnimi pogoni, s klasičnim bencinskim ali z dizelskim motorjem, s podporo 48 V blage hibridizacije ali kot polni ali priključni hibrid. Na voljo sta dizelska 1,6-litrska motorja s 85 in 100 kW (115 in 136 KM) moči, ter bencinski 1,6-litrski T-GDi s 118 kilovati  (160 KM), tudi zdodano 48-voltno elektrifikacijo), ki ga je možno kombinirati s štirikolesnim pogonom. Ponudbo sestavljata še hibridni in priključno hibridni pogon s 158 kilovati (215 KM). Novost je, da priključni hibrid ne bo na voljo samo s pogonom na vsa kolesa, ampak tudi na prednji kolesni par

Hyundai

V notranjosti ima Hyundai Tucson zaslonsko ploščo, sestavljeno iz merilniškega in informacijsko-razvedrilnega zaslona (vsak po 12,3 palca). Spodaj na sredini je zdaj krmilna enota s stikali za hitro izbiro in za radio, navigacijo in drugo, pa tudi krmiljenje klimatske naprave in gretja z dvema dodatnima stikaloma.

Večji varnosti in udobju sta namenjena nov asistent za bočni veter in alarm za potnike, ki ob izstopu s pomočjo radarja zaznava in poroča o premikih v notranjosti, da ne bi pozabili na otroke ali hišne ljubljenčke.

Tudi na slovenskem trgu priljubljeni križanec je s prenovo postal nekoliko dražji, izhodiščna cena je 30.500 evrov.

Novo na Metroplay: David Amaro o spreminjanju skozi leta in trenutkih, ki mu pomenijo največ | Ob skodelici kave