Po bencinski in električni izvedbi prihaja še hibridno gnani športni terenec s pogonsko tehnologijo sposojeno pri kitajskem BYD.
Torres Hybrid je novo poglavje v uspešni revitalizaciji korejske avtomobilske znamke KGM (KG Mobility), ki je bila pred časom poznana pod imenom SSangYong. Osnovna bencinska izvedba obstaja od leta 2022, leto kasneje je prišel še električni Torres EVX, hibridna izvedba pa ima tudi že prve manjše karoserijske popravke in nekaj sprememb v notranjosti.
Največja novost je seveda hibridni pogonski sklop, ki ga pri KGM niso razvijali sami, ampak so si ga sposodili pri kitajskem proizvajalcu BYD, ki ima med vsemi avtomobilskimi akterji iz dežele svile, največ tovrstnih izkušenj. Osnova je 1,5-litrski bencinski štirivaljnik, ki deluje s pomočjo prisilnega polnjenja zraka, sodeluje pa z dvema električnima enotama, generatorjem in pogonskim elektromotorjem.
V zadnjem delu avtomobila je še majhna baterija z zmogljivostjo 1,83 kilovatne ure, ki skrbi, da je vedno na voljo nekaj pogonske elektrike. Menjalnik za hibridni pogon z dvema motorjema omogoča hibridni način vožnje, zgolj električen način, ki je dobrodošel predvsem za mestne vožnje in tudi način s samostojnim delovanjem bencinskega motorja.
Skupna sistemska moč je 150 kilovatov (204 KM), a večino časa je na voljo samo 130 kilovatov (177 KM), v električnem režimu pa celo samo 90 kilovatov. Zaradi namestitve motorja blizu glavne gredi, je pospeševanje zelo energično, saj je na voljo 300 Nm navora. Bistveni element hibridnega pogona je poleg tihega delovanja in skoraj nezaznavnega preklapljanja med posameznimi načini, ekonomičnost. Po proizvajalčevih obljubah namreč Torres Hybrid povprečno porabi 6 litrov bencina na 100 kilometrov, v zrak pa »odda« 136 gramov ogljikovega dioksida na kilometer.
Ob zelo drobnih spremembah zunanjosti, je nekaj več sledov prenove v potniški kabini, kjer je na novo oblikovana instrumentna plošča z dvema 12,3-palčnima zaslonoma, združenima v enotni modul, za merilnike in številne komunikacijske podatke. Poleg tega je spremenjen tudi volanski obroč, na novo so »uglasili« ambientalno svetlobo in izboljšali notranje materiale.
Hibridni Torres je z osnovnim nivojem opreme naprodaj za 32.999 evrov, z že vključenim uvoznikovim popustom v višini treh tisočakov.