Kitajski Leapmotor je uspešno začel pisati zgodbo na slovenskem trgu in ima pripravljeno novo poglavje – električnega križanca za zmerno ceno.
B10 je tretji model Leapmotorja na slovenskem trgu in prihaja slabega pol leta za električnim malčkom T03 in križancem C10, ki je na voljo z različnimi pogoni. Novinec je nekakšen most med segmentoma C in D, dolg je 4,51 metra, širok 1,88, visok 1,65, medosna razdalja meri 2,73 metra.
V notranjosti se Leapmotor B10 izkaže s prostornostjo, razkošna steklena streha ponuja veliko svetlobe, prostor za kolena potnikov zadaj pa je precej radodaren. Vanj se lahko namesti pet odraslih, prtljažnik ima minimalno prostornino 436 litrov in maksimalno 1415 litrov, k čemur se lahko prišteje še 50 litrov prtljažnika spredaj.
Armaturna plošča ima jasno postavitev, na kateri prevladuje 14,6-palčni zaslon na dotik in za volanom je majhen monitor za digitalne instrumente. Leapmotor B10 poganja elektromotor z močjo 160 kW (218 KM) in navorom 240 Nm na zadnji osi, kar mu omogoča pospešek od 0 do 100 km/h v 8 sekundah in največjo hitrost 170 km/h.
Doseg s polno baterijo je do 434 kilometrov po ciklu WLTP litij-železo fosfatna baterija z zmogljivostjo 67 kWh se lahko polni z največjo močjo enosmernega toka 168 kW in za oskrbo iz 10 na 80 odstotkov potrebuje 20 minut, medtem ko moč izmeničnega toka znaša 11 kW.
Pri skupini Emil Frey, ki ima na skrbi uvozniške posle za Leapmotor, se držijo načela ponudbe z enim nivojem opreme in enotno ceno. Leapmotor B10 je na slovenskem trgu opremljen s panoramsko stekleno streho 1,8 m² z električnim senčilom, 18-palčnimi aluminijastimi platišči, 360° parkirno kamero in celotnim varnostnim asistenčnim paketom.
Takšen avtomobil bi imel ceno 30.990 evrov, a s financiranjem nakupa in državno subvencijo za električne avtomobile, jo je mogoče oklestiti na 22.290 evrov, kar Leapmotorjevega novinca postavlja med najcenejše električne križance v svojem razredu.