Slovenska avtomobilska scena je bogatejša še za eno kitajsko znamko, za zdaj samo z enim modelom
Gnečo na slovenskem avtomobiskem trgu povečuje Lynk & Co, globalna avtomobilska znamka, ki je nastala kot sad sodelovanja podjetij Geely Auto. Vsi modeli so oblikovani in inženirsko zasnovani na Švedskem, izdelujejo pa jih v sodobnih Geelyevih tovarnah na Kitajskem. Z vozili Volvo in Geely si delijo tehnološke rešitve, oziroma platforme in pogonske stroje.
Za začetek samo križanec 01
Za zdaj bo na slovenskem trgu naprodaj samo všečen 4,54 metra dolgi kompaktni hibridni križanec Lynk & Co 01, ki ga poganja 1,5-litrski bencinski motor), ki kot priključni hibrid deluje v kombinaciji z električnim motorjem. Skupaj razvijeta sistemsko moč 192 kilovati (261 KM), med drugim je mogoče prevoziti do 75 kilometrov v električnem načinu, baterijo je mogoče napolniti v petih urah.
Avtomobil, ki je bližnji sorodnik Volva XC40, sicer ni povsem nov, star je štiri leta in je bil že deležen osvežitve. Voznika čaka delovno mesto z velikim osrednjim zaslonom na dotik in telematskimi sistemi, ki so povezani z internetom in avtomobilskim oblakom, kar omogoca širok nabor povezanih funkcij.
En pogon, enotna oprema, dve barvi
Avtomobil, čigar notranjost precej spominja na modele znamke Volvo, je trenutno na voljo samo z enim nivojem opreme, ki med drugim vključuje številne elementee kot so panoramska streha, daljinsko upravljanje prtljažnih vrat, satelitska navigacija z obvestili o prometu v živo in obsežen nabor varnostnih funkcij, kot sta 360-stopinjska kamera in sistem za zaznavanje mrtvih kotov. Model 01 je na voljo samo v modri in črni barvi, cena pa je 46.990 evrov.
Na slovenskem trgu (in v večini držav jugovzhodne Evrope) znamko Lynk & Co zastopa podjetje SEEAG, ki je že odprla center v Atenah, sledi odprtje centrov v Bukarešti, Ljubljani (predvidoma julija), Zagrebu in Beogradu.
Preberite še: