Kitajski električni novinec z drzno obliko, napredno tehnologijo in obljubljenim 445-kilometrskim dosegom.
Za osvežitev spomina: avtomobilska znamka Lynk & Co se je na slovenskem trgu in v dobršnem delu Evrope prvič predstavila sredi lanskega leta s priključno hibridnim križancem, ki nosi oznako 01. zdaj kitajski proizvajalec, ki spada pod isto ostrešje kot nekdaj švedski Volvo in svoje čase nemški Smart ter druge znamke koncerna Geely, nadaljuje s številčnim zaporedjem in prvim električnim avtomobilom.
Lynk & C0 02 je 4,46 metra dolgi križanec s kupejevsko silhueto, z žarometi s svetilnimi diodami, ki ustvarjajo animiran pozdravne prizore, z aktivnimi zračnimi loputami v mreži hladilnika, ter s spojlerjem in vretenastimi zadnjimi lučmi, ki zaokrožijo dinamičen videz.
V notranjosti vegansko sintetično usnje in materiali iz recikliranih tkanin obdajajo minimalistični kokpit. Na sredini je velik 15,4-palčni zaslon visoke ločljivosti, ki dominira nad prostorom in je namenjen upravljanju vseh bistvenih funkcij, voznik pa ima pred očmi še dodatni 10,2-palčni zaslon za volanom.
Lynk & Co 02 premore dovolj prostora za štiri odrasle osebe, prtljažnik ima osnovno prostornino 410 litrov, dodatnih 15 litrov pa je na voljo v majhnem dodatnem predalu. Integralni sedeži so udobni, sredinski greben pa izstopa s svojo ceneno plastično resničnostjo.
Avtomobil je nastal na enaki platformi kot jo imajo tudi modelih Smart, Volvo in Zeekr. Izbira opreme je omejena na dve izvedbi, osnovna nosi oznako core, nekoliko bogatejša je pod oznako more. V obeh primerih je za pogon zadolžen elektromotor z 200 kW (272 KM) in 343 Nm navora. Baterija s 66 kWh omogoča doseg do 435 kilometrov, hitro polnjenje z enosmernim tokom od 10 do 80 odstotkov pa traja približno 30 minut.
Pri osnovni izvedbi je zmogljivost polnjenja 11 kW pri izmenični toku, medtem ko je mogoče 02 z boljšo opremo, ki ima 10 kilometrov daljši doseg, napolniti hitreje pri 22 kW. V obeh primerih sta enaka tudi pospešek do 100 km/h v 5,5 sekunde in najvišja hitrost, ki je elektronsko omejena na 180 km/h.
Kitajski kupejevski križanec samozavestno pospešuje in ima uravnoteženo podvozje, brezhibno deluje tudi interakcija med rekuperacijo in zaviranjem. V praksi avtomobil premore spodobno okretnost in zagotavlja dovolj rezerve, predvsem pri prehitevanju ali vključevanju na avtocesto.
Na slovenskem trgu, kamor Lynk & CO uradno prihaja v prvem četrtletju, bodo novinca pričakali kar številni tekmeci, v pomoč mu bo razmeroma uravnotežena izhodiščna cena, ki znaša 35.495 evrov.
Novo na Metroplay: Pižama in strokovnjakinja za prehrano Lana Trampuš razbijata mite o proteinih | Več vem, bolje jem