Japonska Mazda se z novo admiralsko ladjo postavlja v razred večjih prestižnih športnih terencev.
Dve leti in pol po predstavitvi modela CX-60 prihaja na evropske in slovenske ceste še nov največji Mazdin športni terenec CX-80. Gre za skoraj pet metrov dolg avtomobil z razkošnim notranjim prostorom, dvema zmogljivima pogonskima sklopoma in nekaj tehnološkimi posladki.
Pri CX-80 je platforma v večjem delu enaka kot pri manjši sestri, kar velja tudi za oba pogonska sklopa, razlika je le v tem, da je avtomobil v obeh primerih opremljen s štirikolesnim pogonom. Priključni hibrid združuje 2,5-litrski štirivaljni bencinski motor s 141 kW/192 KM in električni motor s 129 kW/175 KM za sistemsko moč 241 kW/327 KM. Doseg v električnem načinu vožnje naj bi znašal razmeroma skromnih 60 kilometrov.
Drugi motor je šestvaljni vrstni 3,3-litrski turbodizel in je verjetno boljša izbira (tako je mogoče soditi tudi po prodaji model CX-60, kjer se velike glavnina kupcev odloči z ta motor) ko gre za pogon. Šestvaljni motor, ki so ga pri Mazdi razviia posebej za svoje velike modele, je podprt z 48-voltnim blagim hibridnim sistemom in ponuja moč 187 kW/254 KM pri tovarniško obljubljeni porabi 5,7 litra na 100 kilometrov.
V primerjavi s CX-60 ima največji Mazdin športni terenec dodaten prostor predvsem zadaj, v potniški kabini so vedno tri vrste sedežev v postavitvi 2-3-2. Pri višjih nivojih opreme, je trisedežno klop v sredini, mogoče zamenjat za dva udobna samostojna sedeža.
Ko so vse tri vrste sedežev postavljene pokonci, je prostornina prtljažnika skupaj s predalom v prtljažnem dnu le razmeroma skromnih 285 litrov. Pri zloženi tretji vrsti se prostor poveča na 687 litrov, če je podrta tudi druga, je do višine stekel na voljo 1221 litrov prostornine prtljažnika. Poleg tega je mogoče drugo vrsto sedežev pomakniti za do dvanajst centimetrov in nastaviti naklon naslonjala od 15 do 33 stopinj.
Voznikovo delovno mesto je skoraj povsem enako kot v CX-60, kar pomeni dobro ergonomijo, ravno pravšnjo mero digitalizacije in ohranitev nekaterih ključnih mehanskih stikal. Sicer pa je tudi oprema v veliki meri enaka kot pri manjšem modelu,
med pomembnimi elementi so vključujejo projekcijski zaslon, veliko panoramsko streho, glasovno upravljanje, samodejna klimatska naprava na vseh sedežih in sistem, pri katerem kamera prepozna posameznega voznika in prilagodi položaj sedeža, položaj volana, zunanja ogledala, ter samodejno prilagaja nastavitve klimatizacije in zvoka.
Na slovenskem trgu se cene za CX-80 začenjajo pri 57.990 evrih za hibridno in 58.490 evrih za dizelsko izvedbo.