Osveženi model trikrake zvezde je na voljo z električnim ali hibridnim pogonom in s seboj prinaša vrsto tehnoloških posladkov.
Za začetek je nekaj sprememb tudi na zunanji podobi, na primer s svetlobnim trakom povezani žarometi in v podobnem slogu tudi zadnje luči, za ljubitelje estetike pa še posebnost – osvetljena maska hladilnika, ki avtomobilu ponoči zagotavlja poseben videz.
CLA, ki je znanilec nove generacije Mercedes-Benzovih avtomobilov in tudi nove generacije tistih, ki naj bi jih kupovali, je v primerjavi s predhodnikom opazno zrasel. S 4,72 metra dolžine ga prekaša za 4 centimetre in je dolžinsko že zelo blizu razreda C. Še bolj prepričljiva je medosna razdalja, ki meri 2,79 metra (plus 6 centimetrov) in zagotavlja dodaten prostor za potnike.
Sprva je novi CLA na voljo zgolj z električnim pogonom, sledil bo še kot hibrid, katerega osnova bo 1,5-litrski bencinski motor. Osnovni električni pogon v modelu CLA 250+ ima na zadnji osi nameščen 200-kilovatni elektromotor, ki z navorom 335 Nm novega zvezdnika požene do hitrosti 210 kilometrov na uro, z mesta do 100 kilometrov na uro pa potrebuje 6,7 sekunde.
Tisti, ki si želijo več, imajo na izbiro CLA 350 4Matic s štirikolesnim pogonom in 260 kilovati ter kar s 515 Nm navora. To je ob najvišjih hitrosti 210 kilometrov na uro dovolj, da se avtomobil z mesta do 100 kilometrov na uro zažene v samo 4,9 sekunde. Ob glavnem zadnjem motorju, je pri tej izvedbi spredaj nameščen še dodaten elektromotor, ki se vključi po potrebi.
Pri obeh izvedbah je energija shranjena v bateriji z zmogljivostjo 85 kilovatnih ur, polniti pa jo je mogoče z močjo kar do 300 kilovatov, kar občutno skrajša čas polnjenja, če to seveda omogoča polnilnica.
Pri Mercedes-Benzu samozavestno poudarjajo, da je CLA najpametnejši avtomobil, kar so jih kdaj izdelali. To pripisujejo predvsem operacijskemu sistemu, ki predstavlja »možgane« avtomobila in nadzoruje področja informacijsko komunikacijskega sistema, avtomatizirane vožnje, udobja, vožnje in polnjenja. Razvijalci so prav toliko možganske moči vložili v električno arhitekturo, zlasti v učinkovitost. Zato naj bi CLA 250+ s polno baterijo prevozil celo do 792 kilometrov.
Kmalu bo novi CLA na voljo tudi s hibridnim pogonskim sklopom in v karoserijski različici shooting brake. Za električni izvedbi, ki sta že na slovenskem trgu pa veljata izhodiščni ceni 55.900, oziroma 60.400 evrov. Prihodnji mesec bo naprodaj tudi povsem osnovni CLA z nekoliko manjšo, 58 kilovatnih ur zmogljivo baterijo, ki ga bo mogoče odpeljati za 44.900 evrov.