Velik del kupcev omenjenega avtomobila je takšnih, ki tovrstne avtomobile uporabljajo tako za poslovne kot zasebne/družinske namene.
Kateri je drugi najbolje prodajan avtomobil znamke Mercedes-Benz v Sloveniji? Morda si ne bi mislili, a ta naziv pripada nikomur drugemu kot pa limuzinskemu kombiju razreda V. Ta naj bi letos v Sloveniji našel med 150 in 200 kupci, od danes naprej pa jih bo iskal v nekoliko posodobljeni podobi. Nenazadnje aktualna generacija na trgu vztraja že vse od leta 2014, zato je po 210.000 izdelanih primerkih manjša osvežitev povsem na mestu. Kaj pa ta torej prinaša?
Na prvi pogled ne ravno veliko. Karoserijsko so se namreč oblikovalci pod taktirko Roberta Lešnika dotaknili zgolj sprednjega dela, kjer bo najbolj opazna nova maska hladilnika s plavajočimi kromiranimi 'pikami', kakršnih smo vajeni s preostalih modelov znamke. Bistvo sprememb pa se nahaja v okrepljeni motorni ponudbi; ta ostaja enako številčna kot doslej, a medtem, ko se je z njenega dna poslovila izvedba 200d, je hkrati v ponudbo prišla izvedba 300d. Pod tem imenom se skriva dvolitrski dizel, ki proizvede 176 kilovatov oziroma 240 'konjev' moči. S kolesi je povezan z devetstopenjskim avtomatskim menjalnikom. Šestopenjski ročni menjalnik namreč ostaja rezerviran le za izvedbo 220d, pa še ta bo v ponudbo vstopil konec leta.
Za ceno najdražjega dva osnovna
Notranjost v prvi meri prinaša nove in spremenjene zračnike klimatske naprave. Ti zaradi videza turbine razred V še nekoliko bolj približajo osebnim avtomobilom, kjer ta element spremljamo nekoliko dlje časa. Sicer pa so tu tudi novi merilniki za prikaz hitrosti ter ostalih podatkov o stanju vozila. Notranjost bo medtem lahko opremljena s šestimi različnimi prevlekami, petimi iz usnja in eno iz blaga; novi sta kombinacija umetnega usnja in tkanine ter notranjost iz rjavega napa usnja.
Razred V bo po posodobitvi na voljo s štirimi paketi opreme: Rise, V, Avantgarde in Exclusive. Ob tem bo vozilo že v osnovnem paketu opremljeno s štirimi sedeži v potniškem predelu (pri višjih treh paketih opreme, elektronsko ročno zavorovo, info-zabavnim sistemom s sedem-palčnim zaslonom in pa šestimi zračnimi blazinami. Seznam dodatne opreme je na drugi strani precej bogat, saj med drugim zajema električna drsna vrata, aktivni zavorni asistent, zvočni sistem Burmeister s 15 zvočniki, multimedijski sistem Command in pa luksuzne sedeže v prvi vrsti potniškega 'oddelka'. Zgolj zanje pa bo potrebno odšteti slabih osem tisoč evrov. Cenovni razpon bo tako precej velik. Najcenejši razred V v kratki izvedbi, z opremo Rise 220d z 120-kilovatnim motorjem in ročnim menjalnikom bo tako na voljo za vsaj 43.593,17 evrov. Za najdražjega v izvedbi 300d 4 Matic z opremo Exclusive v dolgi izvedbi bo na drugi strani potrebno odšteti 94.556,16 evrov.
Novo na Metroplay: Kaj lahko pri e-mobilnosti storimo doma, da zmanjšamo tveganje za požar?