Popolnoma hibridiziran pogonski sklop, osvežena zunanjost in notranjost ter dostopna cena
MG ZS je v prvotni podobi na voljo od leta 2017, na slovenski trg je prispel nekaj kasneje, zdaj je tu druga generacija kitajskega križanca, ki se kar občutno razlikuje od predhodnika.
Pod motornim pokrovom je enaka tehnologija kot v modelu MG3 Hybrid. Sprva bo MG ZS na voljo samo s tem pogonskim sklopom, ki ga sestavljata 1,5-litrski štirivaljnik s 102 KM (75 kW) in elektromotor s 100 kW (136 KM). Sklop je povezan z 1,8 kWh nikelj-kobalt-manganovo baterijo.
Sistemska moč je torej impresivnih 145 kW (197 KM), prenos moči avtomobila s pogonom na prednji kolesi izvaja tristopenjski samodejni menjalnik. Pospeševanje od 0 do 100 km/h traja 8,7 sekunde, najvišja hitrost znaša 168 km/h. Odvisno od vozne situacije naj bi bil ZS Hybrid+ sposoben izključno električne vožnje pri hitrostih do 80 km/h.
Zunanji slog 4,43 metra dolgega, 1,81 metra širokega in 1,64 metra visokega avtomobila temelji na oblikovalskem jeziku njegovega še povsem svežega večjega brata HS. Sprednji del je namenjen izžarevanju dinamike z vpadljivo mrežo hladilnika, tu so tudi stilski elementi, kot je kromirana letev, ki po širini pokrova motorja povezuje svetlobne pasove dnevnih luči. Serijska so 16-palčna jeklena platišča pri najvišji liniji opreme lahko kolesa zrastejo do 18 palcev.
Skozi volanski obroč, ki je sploščen zgoraj in spodaj ter vključuje večfunkcijska stikala se vidi popolnoma digitalno instrumentno ploščo. V boljših nivojih opreme so na voljo 12,3-palčni komunikacijski sistem, v najvišjem tudi ogrevanje volana in sedežev, električno nastavljiv voznikov sedež in sedežne prevleke v videzu usnja. Zadnji sedež se zloži v konfiguraciji 60/40, da se poveča prtljažnik s 443 na skupno prostornino 1457 litrov .
Nabor serijskih asistenčnih sistemov vsebuje prilagodljivi tempomat, sistem za samodejno zaviranje v sili, sistem za opozarjanje pred nenamerno menjavo voznega pasu, sistem za opozarjanje na mrtvi kot in zadnje parkirne senzorje, vključno s kamero zadaj.
Na slovenski trg novinec prihaja z izhodiščno ceno 23.490 evrov, kar ga uvršča med najcenejše tovrstne avtomobile.