Ob okrnjeni motorni ponudbi ponuja nov hibridni pogonski sklop in pa spremembe, ki jih je uvedla Mokka
Nemški Opel v zadnjem obdobju končno žanje sadove dela zadnjih štirih let, ko je podjetje po 88 letih prešlo v last koncerna PSA (kasneje Stellantis) in se po zaslugi novih lastnikov prebudilo iz sna ter začelo predstavljati številne novosti. In danes je slovenski trg uradno prejel še tretjo izmed štirih letošnjih novosti (poleg Crosslanda in Mokke ter Movana, ki pa bo prišel šele proti koncu leta), prenovljenega Grandlanda.
Največji izmed Oplovih križancev je sicer v prvi izdaji zapeljal na ceste prav v letu prevzema, leta 2017, zaradi česar je hkrati eden prvih Oplovih avtomobilov, razvitih na skupni platformi koncerna PSA, EMP2. Kljub temu pa je prenovljeni križanec, predstavljen na Posestvu Prestranek dobil precej več novosti, kot pa zgolj prenovljeni sprednji del, ki vsebuje Oplov prepoznavni obraz, poimenovan vizir.
Del vizirja so sicer tudi novi žarometi, ki bodo vselej svetili v LED tehniki, pri čemer bodo za doplačilo na voljo tako imenovani Intellilux pametni matrični žarometi. Ti žarometi bodo svoje delovanje prilagajali načinu vožnje voznim razmeram in drugim dejavnikom. V LED tehniki sicer svetijo tudi zadnje luči. Prav zadnji del pa je bil tudi deležen druge večje spremembe in sicer prestavitev napisa 'Grandland' na sredino pokrova prtljažnika.
Pod kožo še bolj 'francoski'
Tako kot zunanjost pa večjih sprememb ni bila deležna niti notranjost – le tiste, ki so bile nujno potrebne za to, da bi Grandland sledil Mokki in prihajajoči Astri. Tako je prejel novo digitalno instrumentno ploščo oziroma tako imenovan Pure Panel, hkrati pa zadržal klasična bližnjična stikala pod infozabavnim zaslonom, enak pa je ostal tudi vmesnik klimatske naprave, ki ostaja na istem mestu kot doslej. Bo pa nova instrumentna plošča prvič v kateremkoli vozilu znamke Opel omogočala prikaz slike infrardeče kamere – tehnologija, ki jo povzema iz brata, Peugeota 5008.
Motorna ponudba prenovljenega Grandlanda je precej bolj okrnjena kot doslej, saj bosta na voljo le dva klasična motorja, 1,2-litrski turbobencinski in 1,5-litrski turbodizelski motor, vsak s po 96 kilovati ali 130 'konji' moči. dizel bo ob tem na voljo zgolj s šeststopenjskim ročnim, bencinska izvedba pa tudi z osemstopenjskim samodejnim menjalnikom. Zmanjšanje ponudbe motorjev pri zastopniku utemeljujejo z vse manjšim zanimanjem kupcev za preostale pogonske sklope.
Poleg obeg omenjenih motorjev pa bo na ceniku mogoče izbirati tudi med dvema priključnima hibridoma, ki bosta omogočala prenos moči na dve (šibkejši) ali štiri kolesa (močnejši), kombinacija elektromotorja in 1,6-litrskega bencinskega motorja pa no ponujala 224 oziroma 300 'konjev' (165-221 kilovatov) moči. Električni doseg naj bi sicer znašal do 65 kilometrov.
Novi Grandland bo na voljo s štirimi paketi opreme: Business edition, GS Line, Business Elegance in Ultimate, cene pa se bodo gibale med 27.645 in 51.615 evri, pri čemer pa bodo pri Oplu prvim kupcem ponujala popust v višini 2.000 evrov, ki v zgornje cene še ni vključen
Največ kupcev naj bi se po predvidevanjih domačega zastopnika odločala za izvedbo Business Elegance v kombinaciji z bencinskim motorjem in samodejnim menjalnikom, za katero bo potrebno po rednem ceniku potrebno odšteti 31.995 evrov. Sicer pa bodo prva vozila v Slovenijo prišla šele novembra letos. V prihodnjem letu naj bi nato prodali med 270 in 300 vozil (odvisno od razpoložljivih količin), s čimer bi znamka obdržala dvoodstotni tržni delež v segmentu C plus.
Novo na Metroplay: Maja Keuc iskreno o življenju na Švedskem in kaj jo je pripeljalo nazaj