Skoraj tolikšen kot Peugeot 508,, od kombilimuzinskega brata pa resnih 28 centimetrov daljši in 800 evrov dražji
Zaradi zamude, kijo e Peugeot pridelal z zastoji v proizvodnji običajnega petvratnea novinca, sta zdaj na slovensko avtomobilsko sceno skoraj hkrati prispeli obe karoserijski izvedbi. V prejšnji generaciji je bil SW nekoliko v senci manjšega brata, zdaj pa se s samozavestno podob rine v ospredje in ob bok tekmecem. Toda prepričevanje kupcev ne bo enostavno saj spada v velikostni razred, ki so ga v zadnjih letih v dobršni meri osvojili križanci, hkrati pa ima morda najhujšega rivala kar pod streho matičnega koncerna Stellantis; seveda gre za novo Oplovo Astro.
In kaj je novega v primerjavi s predhodnikom? Pravzaprav vse, od platforme, ki zdaj omogoča tudi hibridne izvedbe, do zunanje oblike, ki je bolj vpadljiva. Najbolj izstopa sprednji del z veliko masko hladilnika in matričnimi žarometi. Je tudi prvi Peugeotov model z novim logotipom znamke, ki je zanimiv tudi zato, ker ga izdelujejo v Sloveniji. Z dolžino 4,64 in medosno razdaljo 2,73 metra, 308 SW dosega mere, ki so bile še pred nekaj leti običajne v srednjem razredu. Večji Peugeot 508 je namreč le 11 centimetrov daljši. V primerjavi s kombilimuzino je seveda največ pridobil prtljažnik, prtljažna vrata, za katerimi je od 608 do 1634 litrov prostora (s podrtim zadnjim sedežem), je mogoče odpreti s premikom noge pod odbijačem.
V notranjosti voznika in potnike pričaka povsem nova armaturna plošča, ki je še vedno zasnovana v Peugeotovem slogu imenovanem i-cockpit, kar pomeni visoko dvignjene merilnike in nizko spuščen majhen volanski obroč. Na sredini je povsem nov komunikacijski zaslon, s katerim voznik upravlja posamezne sisteme in funkcije podobno kot s pametnim telefonom, njegova odzivnost pa je hitrejša koz v predhodniku.
Motorizacija je enaka kot pri kombilimuzini, na voljo sta dva 1,2-litrska bencinska prisilno polnjena trivaljnika z zmogljivostjo 81 oziroma 96 kilovatov (110 oziroma 130 KM), pridružujejo se še 1,5-litrski štirivaljni turbodizel, ki razvije 96 kilovatov in priključno hibridni izvedbi s kombinacijo 1,6-litrskega bencinskega štirivaljnika in elektromotorja s sistemsko močjo 132 oziroma 162 kilovatov (180 oziroma 225 KM). Sčasoma bo na voljo še nekaj drugih pogonskih možnosti (vključno z elektriko). Kombijevska izvedba še povsem novega Peugeotovega modela bo na slovenskem trgu predstavljala približno polovico prodaje, cene se začenjajo pri 22.280 evrih.
Novo na Metroplay: Vidnost in varnost v prometu: "Zgoditi se mora 'aha moment', da spremenimo svoje navade"