Kia je obsežno prenovila najmanjši avtomobil, ki ima temeljito spremenjen predsvem sprednji del.
Najmanjši model južnokorejske Kie je bil deležen že druge posodobitve v tej generaciji, prva je iz leta 2020, tokratna iz konca lanskega leta. Gre za zelo obsežno prenovo, ki je po lepotni operaciji sprednjega dela komaj prepoznaven. Odslej ima Picanto ozke dnevne luč, ki lahko svetijo s svetilnimi diodami, popolnoma preoblikovan sprednji odbijač, spremenjeno masko hladilnika in pod njo večjo prezračevalno odprtino.
Preoblikovan je tudi zadnji odbijač, povsem drugačne so zadnje luči, vse skupaj vključno s 16-palčnimi platišči, je še posebej imenitno pri športno navdahnjeni različici GT-Line. Na splošno je podoba prenovljenega malčka precej bolj samozavestna kot je bila doslej, hkrati pa je usklajena z najnovejšimi oblikovnimi smernicami znamke.
V notranjosti je razvidno, da je tudi najmanjši Kiin model vstopil v digitalno dobo. Digitalizirana instrumentna plošča je popolnoma nova, na sredini je osrednji komunikacijski zaslon na dotik, prek katerega je mogoče povezati pametne telefone in dostopati so najbolj pogostih aplikacij.
Picantova notranjost je urejena in glede na majhne zunanje mere (dolžina je 3,60 metra) razmeroma prostorna, čeprav potnikom zadaj manjka kakšen centimeter za kolena. Velikosti primeren je tudi prtljažnik, ki v osnovi premore 255, s podrto zadnjo klopjo pa 1010 litrov prostora.
V motorni ponudbi ostajata dva bencinska pogonska stroja, manjši 1,0-litrski s 47 kilovati (63 KM) in 1,2-litrski štirivaljnik, ki razvije 58 kilovatov (79 KM). V osnovi sta oba povezana z ročnim 5-stopenjskim menjalnikom, pri močnejšem motorju pa si je mogoče omisliti tudi avtomatizirani ročni menjalnik.
Prenova je poleg naštetega prinesla s seboj tudi posodobitev asistenčnih sistemov za varnost in udobje. Po uradnem ceniku najcenejši Picanto pri nas stane 16.999 evrov, a je z uvoznikovim popustom cena dva tisočaka nižja