Nova generacija največjega Renaultovega dostavnika je na voljo z dizelskim in električnim pogonom.
Gre za četrto generacijo, ki skladno z napovedmi slabo letom po razkritju prihaja tudi na slovenske ceste. Ob tem je bil razglašen za Evropski dostavnik leta 2025, kjer so ga izbrali člani strokovne žirije, ki zastopajo 25 evropskih držav.
Na žirijo so naredili močan vtis popolnoma nova zasnova in visoka raven inovacij ter tehnologije, ki se ponašajo z napredno aerodinamiko, izboljšano uporabnostjo ter povečano učinkovitostjo, je zasnovana na prilagodljivi platformi, ki je pripravljena tudi za kasnejšo uporabo pri pogonih na gorivne celice
Master (v prevodu gospodar), ki je bil na slovenskem trgu že doslej med najuspešnejšemi v razredu, je torej pripravljen na svoje poslanstvo. Na voljo so štirje dizelski motorji s 105 KM (77 kW) do 170 KM (125 kW) ter dve električni različici s 96 kW (130 KM) ali 105 kW (143 KM) in dve različni zmogljivosti baterije. Električni Master bo z enim polnjenjem lahko prevozil do 410 kilometrov, izbirati pa bo mogoče med sprednjim in zadnjim pogonom.
Zaradi krajšega pokrova motorja in bolj položnega vetrobranskega stekla ter nove strešne linije in ožjega zadka je količnik zračnega upora več kot 20 odstotkov nižji kot pri prejšnjem modelu. Poraba in izpusti CO2 pri različicah z dizelskim motorjem so v povprečju nižji za 1,5 litra na 100 kilometrov oziroma 39 gramov na kilometer. Tudi poraba energije električnih različic se je v primerjavi s prejšnjim (Master E-Tech Electric) izboljšala za 20 odstotkov.
Kabina novega Mastra je zasnovana na avtomobilskih standardih in vključuje tudi Googlove funkcije in premore tudi do 20 asistenčnih sistemov, električni Master pa ima tudi funkcije za priklop zunanjih naprav. Nakladalna površina je 10 centimetrov daljša kot pri predhodniku, stranska odprtina pa 4 centimetre širša. Odvisno od karoserijske različice je na voljo od 11 do 22 kubičnih metrov prostornine.
Na voljo bodo različne izvedbe z zaprtim tovornim prostorom (tudi z dodatno vrsto sedežev) in z odprtim tovornim prostorom oziroma kot šasija s kabino. Izhodiščna cena je 31.100 evrov brez davka na dodano vrednost..