Tretji rod Renaultove najbolj športne kombilimuzine je zapeljal na slovenske ceste.
Čeprav po videzu ne odstopa precej od predhodnika, pa Renault Megane R.S. v novi izvedbi prinaša kopico novosti, ki znajo prepričati še kako zahtevne ljubitelje hitrosti. Nov je 1,8-litrski bencinski motor, ki s pomočjo turbo polnilnika iztisne kar 280 'konjev'. Tudi način, kako bo ta moč prenesena na kolesa, lahko izbirajo kupci: bodisi prek šeststopenjskega ročnega ali dvosklopčnega robotiziranega menjalnika. Za boljšo vodljivost so mu namenili sistem krmiljenja vseh štirih koles, hidravlične blokade hoda v blažilnikih pa poskrbijo za bolj uravnoteženo lego avta.
Z malce širšimi koloteki, mogočnim difuzorjem in zajetnimi režami nas tak Megane hoče prepričati, da je brutalnost edina vrlina, ki jo premore, a so z mnogo uporabniškimi rešitvami in bogatim naborom opreme pri Renaultu naredili vsakdanje uporabno kombilimuzino.
Različica Trophy bo rezervirana za tiste bolj dirkaško naravnane kupce, do takrat pa si lahko takega R.S.-a privoščite za nekaj manj kot 30 tisočakov.
Novo na Metroplay: Maja Keuc iskreno o življenju na Švedskem in kaj jo je pripeljalo nazaj