Pri Renaultu povečujejo gnečo med srednje velikimi križanci, kjer se bo novinec izkazoval predvsem s prostornostjo
Francoski Renault tudi na slovenskem trgu nadaljuje modelno ofenzivo z novostjo med kompaktnimi športnimi terenci oziroma križanci. Symbioz zaznamuje novo Renaultovo oblikovno filozofijo, z zunanjo dolžino le 4,41 metra, s katero presega Clia in Capturja ter je 10 centimetrov krajši od Australa pa bo ponujal velikodušno odmerjeno notranjost zasnovano po družinskih potrebah.
Za navdih so razvojniki imeli lelgendarni Renault 16, ki je v srednji razred vstopil pred več kot 60 leti s takrat povsem novim konceptom. S svojimi velikimi zadnjimi vrati in spremenljivo notranjostjo je bila kombilimuzina še posebej priljubljena pri družinah.
Navdih predhodnika sta variabilno notranjost in velika prtljažna vrata, ki odpirajo prtljažni prostor s prostornino najmanj 492 litrov. Z zadnjo klopjo, ki jo je mogoče premakniti za 16 centimetrov, se odlagalna prostornina poveča na 624 litrov, ob podrti zadnji klopi pa je na voljo 1582 litrov.
Za volanom je informacijsko središče, ki je strukturirano kot pri drugih modelih Renault, in 10,4-palčni zaslon z merilniki. Skupno je mogoče dostopati do 60 aplikacij ter navigacije in drugih pomembnih storitev. , odvisno od različice, vgrajenih je do 29 sistemov za pomoč vozniku, vključno z Active Driver Assist, ki omogoča 2. stopnjo avtonomne vožnje.
V Symbiozu kombinacija 1,6-litrskega bencinskega motorja in električnega pogona doseže sistemsko moč 105 kilovatov (143 KM), kar omogoča pospešek od 0 do 100 km/h v 10,9 sekunde in največjo hitrost doseže pri 170 km/h. V mestnem prometu je Symbioz pretežno električen, s porabo WLTP 4,7 litra na 100 kilometrov pa je teoretično možen doseg okoli 1000 kilometrov z enim rezervoarjem goriva. Prihodnje leto prihajajo še blago hibridni motorji.
Osnovna različica je na slovenskem trgu naprodaj za 29.690 evrov.
Novo na Metroplay: "Prebivalec Sardinije in prebivalec Ljubljane se razlikujeta v tisoče stvareh" | Leon Bedrač, 3. del