Škoda je tretja znamka iz skupine Volkswagen z manjšim križancem na skupni platformi z oznako MQB in tako uporablja dobro preverjeno zgradbo za Kamiq, model, ki bo zadovoljil povečano povpraševanje v hitro rastočem segmentu.
Kamiq se pridružuje Seatovi Aroni in Volkswagnovemu T-Crossu pa tudi številnim drugim, saj praktično že vsaka avtomobilska znamka, ki hoče kaj doseči na trgu, ponuja tak ali drugačen model v segmentu manjših križancev. Škodin je z dolžino 4,241 metra najdaljši med tremi iz skupine. Tudi glede prostornosti se izkaže - za zdaj tudi z največjim prtljažnikom v segmentu. Videz je malenkostno drugačen kot pri drugih Škodah (in tudi obeh večjih križancih/mestnih terencih Karoqu in Kodiaqu), kar so dosegli z nad masko nameščenimi dnevnimi lučmi oziroma smerniki in pod njimi žarečimi žarometi (vedno v LED tehniki).
Bogata oprema – tudi za doplačilo
Kamiq je pridobil marsikatero sodobno rešitev glede info zabavne opreme, ki jo pripravljajo v koncernu VW, kar se najbolje opazi pri digitalnem merilniku in večjem sredinskem zaslonu na dotik. Oboje je sicer treba izbrati s seznama dodatne opreme, oziroma je sestavni del paketov z bogatejšo opremo, a na razpolago je marsikaj, kar je bilo še pred nedavnim na voljo le pri precej dražjih premijskih modelih. A tudi glede opreme različnih elektronskih pomočnikov (varnostnih in za zabavo) velja, da bo zanje treba izbrati nekoliko dražje različice Kamiqa.
Serijsko je v osnovni opremi Active na voljo sistem za samodejno zaviranje v sili ter pomočnik za ohranjanje vozila na voznem pasu, pa tudi klimatska naprava, zelo izdatna pasivna zaščita potnikov (6 varnostnih blazin), že omenjeni žarometi LED ter radio s 6,5-palčnim sredinskim zaslonom na dotik. Pri opremah Ambition in Style velja omeniti dvopodročno klimatsko napravo, večfunkcijski volanski obroč, vozniški in sovozniški sedež, ki sta prilagodljiva tudi po višini sedala, ter tempomat z omejevalnikom hitrosti (Ambition) in samodejno zasenčenje žarometov, ki so v tehniki 'full LED', sistem za odpiranje in zagon avta brez ključa ter radijsko s povezavo bluetooth za brezročno uporabo mobilnega telefona (ta je tudi s 'smart linkom').
Znana motorna oprema
Kamiq postreže z enako motorno ponudbo kot pred nekaj meseci predstavljena Škodina petvratna kombilimuzina Scala. Torej je osnovni motor litrski turbobencinski trivaljnik s 95 'konji' in petstopenjskim ročnim menjalnikom, močnejši enako velik motor s 115 'konji' ter najmočnejši, 1,5-litrski turbobencinski motor s 150 'konji', pa sta na voljo s šeststopenjskim ročnim ali sedemstopenjskim samodejnim (dvosklopčnim) menjalnikom. Enaka menjalniška oprema je tudi pri 1,6-litrskem turbodizlu s 115 'konji'.
Dostopne cene
Cenovno je novi Škodin križanec zelo blizu 'sestri' Scali, osnovni Kamiq 1,0 TSI Active stane 15.382 evra, doplačilo za opremo Ambition je slabih 2.000 evrov, doplačilo za močnejši litrski motor je nekaj več kot 1.200 evrov. Kamiq 1,5 TSI Ambition stane 19.454 evrov, 1,6 TDI pa 20.857 evrov. Doplačilo za različico s samodejnim menjalnikom je okoli 1.800 evrov. Največ bo zapravil tisti, ki izbere Kamiq 1,6 TDI DSG Style – vsaj 23.758 evrov.
Novo na Metroplay: "Prebivalec Sardinije in prebivalec Ljubljane se razlikujeta v tisoče stvareh" | Leon Bedrač, 3. del