Osvežena modela prihajata v pomlad s številnimi drobnimi spremembami, izboljšano opremo in nekoliko višjimi cenami.
Škoda je bila lansko leto na slovenskem trgu med najuspešnejšimi avtomobilskimi znamkami, poleg skupnega drugega mesta in enega najboljših prodajnih rezultatov, so z Octaviio osvojili tudi prestol najbolje prodajanega avtomobila. Octavia je seveda tudi »interna« zmagovalka, srebrna medalja pripada kompaktnemu križancu Kamiqu, tretja stopnička pa pripada največjemu Kodiaqu. Nekoliko v ozadju so še Karoq, Fabia in Scala.
Kamiq in Scala v pomlad vstopata z osvežitvijo, ki prinaša cel niz drobnih sprememb, izboljšano opremo in posledično tudi cenovno korekcijo. Kamiq je na trgu pa je od leta 2019 - pravi čas torej za (blago) prenovo. Osvežitev je tako doletela predvsem prednji in zadnji del, tehnike se v glavnem niso dotikali, ravno tako so manj pozornosti namenili notranjosti, kjer gre bolj za nove barve, ekološke materiale in nova pakete opreme. Podobnih sprememb je bila deležna tudi kombilimuzinska Scala.
Sramežljiva osvežitev zunanjosti
Kamiq ima po novem ožje dnevne luči, večje LED žaromete pod njimi in večjo ter bolj izrazito masko. Nekoliko je spremenjen odbijač, izrazitješi je nakazan ščitnik podvozja s tremi odprtinami za več terenskega videza. Tudi zadnje luči so zdaj v obrnjeni obliki črke C kot je značilno za Škodine modele.
Pri modelu Scala so oblikovalci dodali večjo, bolj tipično odprtino hladilnika, meglenke svetijo z LED diodami, odbijač je preoblikovan, žarometi precej ožji matrični so za doplačilo. Tudi zadek je nekoliko preoblikovan z meglenkami, integriranimi v odbijač, novimi napisi ter zaključkom.Pri Škodi samozavestno trdijo, da je zdaj Kamiq bolj robusten, samozavesten na cesti, medtem ko vse spremembe na Scali pomenijo, da zdaj ta model deluje bolj dinamično, elegantno.
Več trajnejših materialov in znani motorji
V notranjosti so odslej večinoma, ekološki in recikliran materiali ter nove barvne kombinacije. Nekoliko je spremenjen tudi nadzorni modul klimatske naprave, 8-palčni digitalni zaslon pred voznikom je zdaj serijski, ravno tako kot 8,25-palčni osrednji zaslon, dodali pa so tudi še hitri USB priključek.
Oba modela imata večinoma skupno tehniko pod pločevino in prav dosti je niso spreminjali - še vedno so za pogon namenjeni trije bencinski motorji - dva trivaljnika s 70 kW/95 KM in (zdaj nekaj močnejši) s 84 kW/115 KM, tu pa je še 1,5-litrski trivaljnik s 110 kW/150 KM, pri čemer sta močnejša dva na voljo tudi s DSG menjalnikom.
Nekaj novosti je še na področju aktivne varnosti in varnostnih asistenčnih sistemov za oba modela, tako je zdaj mogoče dobiti tudi pomočnika za parkiranje, »nadzornika«, ki zazna bočni promet v mrtvem kotu do razdalje 70 metrov, prilagodljivi tempomat, tipali za samodejno zaznavanje rok na volanu ...
Vse skupaj pomeni tudi nekoliko višje cene; Kamiq z osnovnim motorjem in opremo je zdaj naprodaj za 19.434, za najcenejšo Scalo pa je treba odšteti 18.491 evrov. Kljub cenovnemu pribitku v primerjavi z obdobjem pred osvežitvijo, pa so pri uvozniku Porsche Slovenija prepričani, da je Kamiq spet kandidat za znamkino srebrno medaljo, Scala pa bo pri iskanju manj zahtevnih kupcevostala v povprečju.
Preberite še:
Novo na Metroplay: Maja Keuc iskreno o življenju na Švedskem in kaj jo je pripeljalo nazaj