Swift na slovenskem trgu ni najbolje prodajani Suzukijev avtomobil, je pa pomemben in tako bo tudi z novo četrto generacijo.
Swifta so na slovenskem trgu doslej kupovali predvsem nekoliko zrelejši ljudje, medtem ko naj bi nova generacija morda pritegnila tudi nekoliko mlajšo vozniško publiko. Uradno gre za nov model, malce manj uradno pa za novo interpretacijo že videnega, kar dokazujejo tudi zunanje mere, ki so ostale skoraj enake kot pri predhodniku, pri čemer je dolžina 3,89 metra.
Osvežena podoba in nove barve
Stilisti, ki so poskrbeli za zunanji videz, so ob ohranitvi osnovnih oblikovnih potez zlasti na sprednjem delu nekatere elemente zasnovali bolj v retro slogu. Zato ima Swift zdaj ovalno masko hladilnika, sodobnejše žaromete s svetilnimi diodami in spremenjene zadnje luči. In ne nazadnje je tu še nekaj zanimivih novih karoserijskih barv, pri čemer si kupci lahko omislijo črno streho.
Najbolj opazna razlika v primerjavi s prejšnjim modelom je nova dvobarvna armaturna plošča, ki ima 9-palčni zaslon na dotik in tanek sklop stikal klimatske naprave, oboje je ustrežljivo obrnjeno proti vozniku, in svetlo siva stropna obloga in obroba armaturne plošče ustvarjata prijetno ambientalno vzdušje.
Komunikacijski zaslon je večji kot v predhodniku, vgrajena programska oprema za informacije premore brezžični Apple CarPlay in Android Auto. Prostor za potnike je nespremenjen in za tiste zadaj je prostora za glave dovolj, za noge pa odvisno od višine voznika in sopotnika. Tudi 265-litrski prtljažnik v glavnem zadostuje za osnovne potrebe.
En motor, dva menjalnika, štirikolesni pogon
Edini motor je novi 1,2-litrski bencinski trivaljnik, ki ponuja več navora pri nizkih vrtljajih in ima nižjo porabo goriva v primerjavi s prejšnjim prostorninsko enakim štirivaljnikom. Ima blago hibridno pomoč integriranega generatorja zaganjalnika, ki pomaga pri pospeševanju in učinkovitosti z 2,3 kilovata moči in 60 Nm navora. Bencinska zmogljivost 61 kilovatov (82 KM) pri 5.700 in 112 Nm navora pri 4.500 vrtljajih na papirju nista vrhunska, a v avtomobilu te velikosti, je ta pogonski stroj dovolj energičen.
Poleg petstopenjskega ročnega menjalnika je mogoče izbrati tudi samodejnega kot posebnost pa ostaja tudi Suzukijev samodejni štirikolesni pogon, za katerega se je pri prejšnjem modelu odločila skoraj tretjina slovenskih kupcev.
Na slovenske ceste novi Swift vozi s prodajnim ciljem 120 primerkov letno in izhodiščno ceno 16.020 evrov.
Preberite še: