Nova generacija Corolle bo prva po več generacijah, ki ne bo na voljo z dizelskim agregatom.
Zasnovana na Toyotini globalni modularni platformi TNGA, 12. generacija tega najbolj prodajanega avtomobilskega modela v svetovnem merilu je zapeljala na slovenske ceste. Za Corollo pregovorne značilnosti, kot sta kakovost in zanesljivost, naj bi dodali še čustveno noto. Za to so poskrbeli s privlačno obliko, kakovostno notranjostjo in boljšo dinamiko.
Po novem poleg dveh klasičnih bencinskih pri Toyoti ponujajo dve različici hibridnega sklopa – novi generaciji 1,8-litrskega s 122 'konji' se je pridružila 180-'konjska' različica z dvolitrskim štirivaljnim bencinarjem. Največja hitrost, s katero se Corolla lahko pelje na elektriko, je zdaj 115 kilometrov na uro. Poleg tega, da je notranjost oblikovno dodelana, je tudi nadgrajena z novim paketom asistenčnih sistemov (aktivni tempomat s sistemom start/stop, prepoznavanje pešcev, ohranjanje vozila v voznem pasu …).
Cenovna umestitev? Za osnovno, 1,2-litrsko turbobencinsko Corollo, je treba plačati 16.900 evrov, za vstopni hibrid pa 18.990 evrov. Močnejši hibrid bo približno dva tisočaka dražji.
Novo na Metroplay: Maja Keuc iskreno o življenju na Švedskem in kaj jo je pripeljalo nazaj