Toyotin kompaktni križanec vstopa v novo modelno leto s prgiščem lepotnih popravkov zunanjosti, spremembami v notranjosti in športnim paketom opreme.
Toyota je pred skoraj petimi leti odgovorila na izzive razreda kompaktnih križancev in med tekmece postavila Corollo Cross, ki je kmalu postala pomemben steber te japonske znamke. Enako velja tudi za slovenski trg, kamor zdaj Corolla Cross vstopa v novo modelno leto z ostrejšim videzom, nadgrajeno notranjostjo in dodatno športno stopnjo opreme.
Pogon zagotavlja hibridni pogonski sklop, ki je še vedno na voljo v dveh pogonskih sklopih in je opcijsko opremljen z razširjenim sistemom štirikolesnega pogona. Sprednji del ima zdaj spremenjeno masko hladilnika, ki je v obliki satovja. najzmogljivejši model ima poleg žarometov s svetilnimi diodami tudi prilagodljive dolge luči, na zadnjem delu pa so privlačne preoblikovane zadnje luči.
Notranjost ima prenovljeno sredinsko konzolo s spremenjeno prestavno ročico in drsnim sredinskim naslonom za roke z dodatnim predalom za brezžično polnjenje pametnih telefonov. Poleg tega je več visoko izolacijskih materialov v strehi in zadnjem delu ter nova trislojna zvočna izolacija v armaturni plošči namenjena zmanjšanju hrupa in vibracij.
Kar zadeva pogonski sklop, lahko kupci še vedno izbirajo med 1,8-litrskim (104 kW/140 KM) in 2,0-litrskim hibridnim motorjem (131 kW/178 KM). Opcijski štirikolesni pogon (AWD-i) z zmogljivejšim motorjem ima zdaj tudi vozni način, ki preprečuje zdrs koles na zasneženih cestah in s tem poveča oprijem med pospeševanjem in zaviranjem, pa tudi pri zavijanju in menjavi voznega pasu.
Končno je Toyota Corolla Cross za novo modelno leto prvič na voljo tudi kot GR Sport. Poleg črnih 19-palčnih platišč iz lahke litine je ta nivo opreme prepoznaven po posebni maski hladilnika s črnim logotipom in dvobarvnim tonom. V notranjosti, športno vzdušje. ustvarjajo logotipi GR in rdeči šivi na sedežih iz alkantare.
Poleg tega je vzmetenje znižano za deset milimetrov, spremenjen je bil servo volan, na volanu so prestavne ročice, integriran športni način pa je zasnovan tako, da omogoča hitrejše pospeševanje z višjim številom vrtljajev motorja v prostem teku.
Pri uvozniku Toyota Adria so za osnovno izvedbo določili (akcijsko) ceno 31.500 evrov, najdražja Corolla Cross pa je naprodaj za 41.850 evrov.