NOVO V SLOVENIJI Botoks za najmanjšega Citroenovega križanca C3 Aircross

Po skoraj štirih letih osvežitev sprednjega dela, izboljšana notranjost in dopolnjen nabor asistenčnih sistemov

NOVO V SLOVENIJI Botoks za najmanjšega Citroenovega križanca C3 Aircross (foto: Žiga Intihar) Žiga Intihar
24. 10. 2021

C3 Aircross je bil doslej kar uspešen, zanj so pri Citroenu našli že več kot 330.000 kupcev, med njimi  1.100 poslali slovenskih V drugo obdobje vstopa z osveženo podobo sprednjega dela, ki jo zaznamujejo predvsem izrazitejši žarometi (odslej so pri vseh izvedbah v tehniki svetilnih diod) in povsem drugačna sprednja maska. Vse drugo so oblikovalci pustili pri miru, in za prepoznavnost še vedno v največji meri skrbi »napihnjena« zunanjost z visoko dvignjenim sprednjim delom.

Kupci imajo ob nekaj novih karoserijskih barvah več možnosti za izbiro dodatkov za popestritev  zunanje podobe in potniške kabine. V notranjosti sicer ni dramatičnih sprememb in eden glavnih adutov tega avtomobila ostaja prostornost potniške kabine in prtljažnika z dvojnim dnom.

V njem je osnovnih 410 litrov prostora, z vzdolžnim pomikanjem zadnje klopi ga je mogoče povečati na 520, z zlaganjem pa na 1289 litrov, kar so številke v vrhu tega velikostnega razreda. Na razgibani armaturni plošči s trdo plastiko so še vedno analogni merilniki in na sredini je 9-palčni komunikacijski zaslon, ki se ne more pohvaliti s hitrostjo delovanja niti z grafično podobo izbirnikov, kakršno premorejo sodobnejši sistemi (na primer v novem C4).

Hkrati je pohvalno, da so pod zaslonom mehanska stikala za uravnavanje klimatizacije in da je pred voznikovimi očmi odslej lahko tudi dodatni prosojni zaslon. Prenovljeni  C3 Aircross je lahko opremljen z 12 asistenčnimi sistemi (za določene je treba doplačati ali izbrati višji nivo opreme), med njimi so aktivni zavorni sistem za samodejno zaviranje v sili, pomočnik za parkiranje in kamera za pomoč pri vzvratni vožnji.

Tudi pri izbiri pogonskih strojev ni veliko novosti. Na voljo sta dva 1,2-litrska prisilno polnjena bencinska trivaljnika, šibkejši z 81 kilovati (110 KM) in močnejši s 96 kilovati (130 KM). Pridružujeta se tudi dve izvedbi 1,5-litrskega turbodizla, pri katerih je razlika v zmogljivosti zelo majhna, prvi namreč razvije 81 kilovatov (110 KM) in drugi 88 kilovatov (120 KM).

Zanimivo je, da sta šibkejši bencinski in dizelski motor povezana s 6-stopenjskim ročnim, oba zmogljivejša pa s 6-stopenjskim samodejnim menjalnikom. Za prenovljenega križanca pri C-Automobil Importu, ki pri nas opravlja zastopniško poslanstvo, v prihodnjem letu računajo na 300 kupcev in tudi na nekaj zamud z dobavami zaradi nepredvidljive polprevodniške krize, cena za osnovno izvedbo znaša 17.620 evrov.