Čeprav bosta na voljo priključni in blagi hibrid, bo slovenskim kupcem (očitno) še vedno najbolj pri srcu - dizelski motor.
Če ne bi bilo prevlade takšnih in drugačnih križancev, bi bil prihod nove, že devete generacije Passata vznemirljiva novica za številne, ki bi si nekdanjega Volkswagnovega paradnega konja omislili za službeno vozilo in za družinske poglavarje, ki iščejo prostoren in udoben avtomobil z velikim prtljažnikom.
Toda časi (in z njimi navade in želje kupcev) so se spremenili in čeprav je Passat na avtomobilskem svetu že pol stoletja in ima vknjiženih več kot 30 milijonov kupcev, je zanimanje za ta avtomobilski razred začelo usihati. Zato so bili v Wolfsburgu pred veliko dilemo ali novega Passata sploh postaviti cesto in se slednjič odločili - samo za kombijevsko izvedbo.
Preberite tudi: VOZILI SMO: Volkswagen Passat devete generacije
Tudi pri nas zanimanje za klasiko malce jenjuje
Tudi na slovenskem trgu se krog kupcev zmanjšuje; če so jih pri uvozniku Porsche Slovenija doslej v povprečju prodali tisoč letno, je pri novem Passatu zdaj ta številka nastavljena na 600. Po predvidevanjih se bo, kar je nekoliko presenetljivo, večina odločila za dizelski motor, čeprav je ponudba pogonskih sklopov kar pestra. Prodajo pa bosta začela TDI s 110 kW in 1,5 litrski eTSi (blagihibid) z enako močjo.
Kaj prihaja in kdaj
Čez nekaj mesecev bosta na voljo dva priključna hibrida z električnim dosegom dobrih 100 kilometrov (150 kW/204 KM in 200 kW/272 KM), dva »čista« bencinska motorja (150 kW/204 KM in 195 kW / 265 KM) in dva turbodizl (90 kW/122 KM in 142 kW/193 KM). Moč se prenaša na sprednji kolesni par ali na vsa štiri kolesa (najmočenjši verzije) in po novem le prek samodejnega dvosklopčnega menjalnika.
S 4,92 metra dolžine je Passat postal precej velik avtomobil, poleg tega se ponaša s prtljažnikom, ki že v osnovi sprejme 690 litrov in ga je mogoče povečati do 1920 litrov.
Tako kot doslej, se tudi v novi generaciji izkaže s prepričljivimi voznimi lastnostmi in udobjem; ne nazadnje je bil tudi zato vrsto let vodilni v srednjem razredu. Cene za novinca se na slovenskem trgu začenjajo pri 35.814 evrih za vstopni opremo Passat in 1,5 eTSI, najcenejši dizel z vstopno opremo pa bo na voljo maja (cene seceda še ni).
Preberite še
Novo na Metroplay: "Prebivalec Sardinije in prebivalec Ljubljane se razlikujeta v tisoče stvareh" | Leon Bedrač, 3. del