Posodobljena limuzina je izboljšala tudi čas Alfe Romeo Giulie QV.
Postavljanje hitrostnih rekordov na dirkališču Nurburgring je 'šport', ki se ga zadnja leta avtomobilski proizvajalci še kako radi lotevajo, saj najboljši rezultat – pa čeprav zgolj v posamezni kategoriji – prinese za seboj kar prepoznavnosti, rekorder pa hitro postane predmet debat med navdušenci. Posledično smo zato v dani situaciji kar nekoliko pogrešali tovrstne podvige avtomobilskih znamk. A očitno se vsaj nekateri znova vračajo v Zeleni pekel.
Porsche tako že nekaj časa veljal za absolutnega rekorderja v kategoriji serijskih avtomobilov, njihov 919 EVO pa medtem še vedno drži absolutni rekord najhitrejšega avtomobila na legendarnem dirkališču. Pred kratkim pa jim je uspelo postaviti še en rekord, natančneje v kategoriji limuzin in to z avtomobilom, ki ga pravzaprav sploh še ni v ponudbi.
Štiri leta po predstavitvi druge generacije Panamere so se pri Porscheju odločili, da je časa za medgeneracijsko posodobitev enega izmed najbolj priljubljenih in najbolje prodajanih modelov znamke v zadnjih letih, pri tem pa so še posebno pozornost namenili izvedenki Turbo. S spremembo motorne elektronike so mu namreč moč iz 550 povečali na kar 630 'konjev' oziroma 463 kilovatov, o ostalih spremembah pa, glede na to, da avtomobila uradno še niso predstavili, zaenkrat molčijo.
Delno zamaskiran prototip je tako z 20.832 metrov dolgo progo opravil v času 7:29.81. Morda se ne zdi ravno hitro, glede na to, da je njegov brat GT2 RS MR s progo opravil v času šestih minut in 40 sekund, a vendar gre za dosežek, ki je še kako vreden spoštovanja. Nenazadnje je Panamera Turbo pred štirimi leti, ko je za volanom tako kot sedaj sedel Porschejev testni dirkač Lars Kern z enako progo opravila v času 7:38.46.
»Panamera je od samega začetka predstavljala združitev prestižne limuzine in pa športnega avtomobila. Z novim modelom smo ti dve lastnosti še dodatno poudarili,« je dejal Thomas Friemuth, podpredsednik oddelka za razvoj Panamere. »Poleg povečanja motorne moči smo tako naredili napredek tudi na področju stabilnosti med vožnjo skozi zavoje, pri nadzoru nagibanja karoserije in pa pri samem krmiljenju. Ves ta napredek bo opazen tako pri vsakodnevni vožnji, kot pri vožnji na limitu. Nov hitrostni rekord to nedvomno dokazuje.«
*Čeprav smo v naslovu zapisali, da je Panamera nova najhitrejša limuzina, pa to ne velja povsem. Rekord namreč še vedno drži Jaguarjeva športna limuzina Project 8, pri kateri pa ne gre za prestižno limuzino, temveč za čistokrvni dirkalnik – namenjen tudi cestni rabi – izdelan v vsega 300 primerkih.
Novo na Metroplay: Maja Keuc iskreno o življenju na Švedskem in kaj jo je pripeljalo nazaj