Po dobrih treh letih na trgu je prišel čas, da osvežitev doživi tudi najmanjši v Hyundaievi paleti i10. Posodobitev ni bila le kozmetična, saj so ga tudi tehnološko še približali bratom iz višjih segmentov.
Kljub temu optični popravki niso nepomembni, saj mu zagotavljajo nadaljnjo svežino in aktualnost. Najbolj očitna sprememba je na žarometih, ki so bili zasnovani povsem na novo. Dnevne LED luči so sedaj integrirane v sprednji odbijač Nova je sprednja maska ter zadnje LED luči, ki tvorijo črko H za večjo prepoznavnost. Nove zasnove so bila deležna tudi 15-palčna platišča.
Nove notranje barve in posodobljena ambientalna osvetlitev ga delajo še bolj privlačnega in dopolnjujejo dinamično zunanjost, ki so ji, mimogrede, namenili tudi nekaj novih barv. Na voljo ji je kar devet.
Veliko poudarka so namenili tudi tehnologiji. Prenovljeni i10 se ponaša z izboljšano povezljivostjo, ki zajema vse najpomembnejše funkcije, kot so Apple CarPlay, Android Auto, Bluetooth, po novem je opremljen tudi s priključki USB-C. Osempalčni zaslon ostaja nespremenjen, navigacijski zemljevidi pa se po novem posodabljajo brezžično.
Hyundai i10 je sedaj tudi varnejši, zahvaljujoč asistenčnim sistemom za zaznavo pešcev in ovir ter tudi kolesarjev, pomaga pa tudi ohranjati avto znotraj voznega pasu.
Za najbolj športne je še vedno na voljo različica N Line, ki jo krasi bolj športen videz odbijačev in rdeče obarvanih detajlov, nova pa so tudi 16-palčna športna platišča.
Hyundai i10 ostaja tako sodoben in praktičen avto, predvsem za mestna središča, ki kljub svoji majhnosti ponuja dovolj prostora v notranjosti. Evropskim kupcem bo na voljo predvidoma v drugi polovici leta.
i10 je najmanjši Hyundai na trgu, Santa Fe pa največji. Slednjega smo preizkusili tudi pri Avto magazinu:
Preberite še: Konec za enega najcenejših avtomobilov na trgu?