Četrta generacija BMW-jevega najbolje prodajanega križanca X3 s hibridnimi pogoni in še vedno tudi z dizlom.
Novi BMW X3 bo oborožen z najnovejšo tehnologijo, zunanjost pa dokazuje, da gre za popolnoma nov avtomobil, ki so ga v Muenchnu zasnovali z jasnim ciljem, da bo nadaljeval uspešno pot predhodnikov v treh dosedanjih generacijah.
Četrta generacija BMW X3 bo na voljo s celotno paleto, bencinskih in dizelskih motorjev ter, s hibridnimi pogoni . Na nemške ceste (izhodiščna cena bo 57.200 evrov) prihaja konec letošnjega leta, na večino evropskih trgov pa predvidoma v začetku leta 2025.
Novinec je nekoliko večji, v dolžino je pridobil dobre tri centimetre in zdaj meri 4,75 metra, oblikovno pa predstavlja evolucijsko nadgradnjo prejšnjega modela. Na novo oblikovana zunanja podoba, ki je zaradi manjše višine že na pogled bolj aerodinamična, je ugodno vplivala na koeficient zračnega upora, ki je zdaj Cd 0,27. Voznikov delovni proctor je zasnovan v že znanem bbavarskem slogu, s prečiščenimi linijami in brez številnih fizičnih stikal. Poleg potniške kabine je nekaj dodatnega prostora pridobil tudi prtljažnik,ki zdaj meri 570 litrov (+20).
Novi X3 ima celotno hibridno paleto s štirikolesnim pogonom in osemstopenjskim samodejnim menjalnikom, začetna bencinska različica bo 20 xDrive 2.0 mild hybrid s 153 kilovati (208 konjskimi močm)i, vrh ponudbe pa M50 xDrive s 6-valjnim vrstnim blagim hibridom z 293 kilovati (398 konjskimi močmi).
Še vedno ostaja tudi turbodizelski X3 20d xDrive, 2.0-litrski šestvaljnik s pomočjo “mehkega” hibridnega sistema razvije 145 kilovaov )197 konjskimi močmi, medtem ko 30e xDrive z 2.0-litrskim bencinskim priključnim hibridom z 220 kilovati (299 konjskimi močmi) lahko prevozi do 86 kilometrov v samo električnem načinu. Dodatno bo motorno ponudbo obogatil tudi zmogljivi 3,0-litrski dizelski šestvaljnik.
Novo na Metroplay: Maja Keuc iskreno o življenju na Švedskem in kaj jo je pripeljalo nazaj