Končen rezultat naj bi predstavili junija.
Škoda je ena od avtomobilskih znamk, ki nikoli ni podlegla trendu kabrioletov, niti v začetku tega tisočletja, ko si bili ti avtomobili tudi med cenovno dostopnejšimi znamkami sila priljubljeni. Njihovi avtomobili so bili namreč vedno bolj ali manj racionalni, kabrioleti pa so bili rezervirani za koncepte. In na žalost tudi skice danes predstavljenega roadsterja ne napovedujejo več kot le konceptnega avtomobila.
Škoda je namreč tudi letos, že sedmo leto zapored študentom lastne akademije zadala nalogo izdelave konceptnega avtomobila, pri katerem so bolj ali manj omejeni le s tem, na kateri osnovi bo avtomobil narejen. A če so jim pri Škodi v zadnjih dveh letih za osnovo namenili križanca, so letos ubrali nekoliko drugačno pot in jim namesto platna v roke potisnili skoraj najmlajši model znamke na evropskih tleh, Scalo.
Svinčnik še vedno 'in'
Čeprav prototip zaenkrat obstaja zgolj na papirju, prav tako pa še nima imena, je vseeno že moč razbrati nekatere ključne poteze elemente, ki jih bo vseboval. Tako je na primer poleg očitnega – odstranitve strehe – moč videti, da bo avtomobil izgubil tudi zadnji par vrat, preko zadnjih sedežev bo poveznjen pokrov z dvema tuneloma, ki bosta sledila voznikovemu in sopotnikovemu sedežu, na zadku pa se bo, kot vse kaže, sredi spremenjenega odbijača bohotila zgolj ena izpušna cev.
Nad predstavljeno idejo, ki pa še nima imena, je navdušen tudi glavni Škodin oblikovalec Oliver Stefani. Ta je pojasnil, da objava s svinčnikom narisanega koncepta nikakor ni naključje. Sam namreč v času, ko računalniška tehnologija močno vpliva na delo oblikovalcev še vedno prisega tudi na klasične oblikovalske prijeme in metode.
Novo na Metroplay: Maja Keuc iskreno o življenju na Švedskem in kaj jo je pripeljalo nazaj