Poleg tega pa je Opel začel uresničevati ukrepe, s katerimi bodo dosegli finančno rast do leta 2020.
Že lep čas je znano, da bo nova generacija (ostarele) Oplove Corse temeljila na enaki osnovi kot prihajajoča druga generacija Peugeotovega modela 208. Ta bo sicer enaka kot pri lani predstavljenem Citroënu C3. Zdaj pa je bila po podatkih britanskega avtomobilskega portala Autocar tudi uradno potrjena novica, da naj bi že prihodnje leto, kmalu po predstavitvi običajne različice, na trg prišla električno gnana različica enega od najpomembnejših modelov Opla, ki je na trg zapeljal že leta 1982.
To seveda ne bo prvi Oplov električni avtomobil, saj je pred tem nemško podjetje že predstavilo model Ampera-e, ki pa ga zaradi težav podjetja General Motors s proizvodnjo in dobavo le težko vidimo na naših cestah. PSA je na drugi strani že pred časom napovedal intenziven razvoj električnih vozil, kar pomeni, da naj bi poleg Corse kmalu dobili še tri druge električne različice Oplovih vozil. Tehnične podrobnosti električne Corse medtem ostajajo neznane, govori pa se, da naj bi doseg presegal 320 kilometrov.
Elektrifikacija flote pa ni edini ukrep, ki naj bi ga nemško podjetje v kratkem izvedlo s pomočjo francoskega koncerna. Ko je PSA lansko poletje prevzel nemško podjetje Opel, je napovedal finančno stabilizacijo podjetja s pomočjo načrta PACE. Bistvo tega programa je bilo povečanje prodaje Oplovih in Vauxhallovih vozil tudi s pomočjo financiranja prek Oplovega programa OVF. Podjetje tako načrtuje, da bo do leta 2020 prek lastnih virov financiralo vsako tretje novo vozilo. S tem naj bi dosegli večjo maržo pri prodaji vozil, posebne ugodnosti pa bodo pripravili za lastnike avtomobilskih flot.