Prva ugibanja pravijo, da bi to lahko bil novi TT, toda najverjetneje bodo šli pri Audiju precej dlje …
Ko so predstavili zadnjega izmed štirih konceptov v družini Sphere, je bilo že precej ugibanja o tem, v kaj se bo preobrazil Activesphere, ko bo enkrat dosegel fazo serijskega avtomobila. O novem TT naenkrat ni več govora …
Audijev naskok na razred klasičnih terencev?
Zelo težko je reči, da se bo to sploh kdaj zgodilo, če pa se bo, bo serijski model zagotovo precej drugačen od elegantnega in slokega kupejevskega terenca, ki ponuja celo možnost preobrazbe zadnjega dela v dostavniško platformo (ali UTE, kot imenujejo poltovornjake na limuzinski osnovi Avstralci, ki so si jih izmislili). Ob predstavitvi so namreč Audijevi možje govori tudi o možnosti napada na segment, ki sta ga doslej v klubu premijcev obvladovala le znamka Mercedes-Benz z razredom G in seveda Land Rover z Defenderjem. Dobro obveščeni spletni mediji že pišejo o bolj ali manj prikritih izjavah vodilnih o naskoku na razred velikih, klasičnih terencev.
Novi model ne bo kopija konkurence
Glede na tradicijo štirikolesnega pogona, s katerim so zmagovali tudi na relijih, glede na trud zadnjih dveh let na znamenitem Dakarju in ne nazadnje na uspešnost prodaje pri konkurenci je čudno, da tega niso že storili. Vsekakor je o tem govoril tudi šef oblikovanja Mark Lichte, ki je dejal, da bi bilo čudno, če vsega tega ne bi izkoristili. Zanesljivo pa Audi v tem razredu nikakor ne bo kopija enega ali drugega.
Activesphere razkriva le nekaj potez
No, tudi sicer bi bilo težko trditi, da je skoraj pet metrov dolg Activsphere klasičen športni terenec. S svojimi potezami je namreč bistveno bliže elegantnemu kupeju na pridvignjenem podvozju in 22-palčnih terenskih pnevmatikah. Z zračnim vzmetenjem (oddaljenost od tal 208 + 40 mm) in dodatnimi zaščitami pa je to seveda že osnova za bolj klasično terensko zasnovo in obliko. Novi model, ki bi lahko zapeljal na ceste okoli leta 2027, pa bo zagotovo obdržal nekaj oblikovalskih elementov koncepta Activesphere, predvsem verjetno elegantni prednji del. Malo verjetno pa bo do serijske proizvodnje zdržal koncept UTE ali pickupovskega zadka.
Zagotovo pa bo tudi nov model uporabljal novo arhitekturo PPE 800 V električnega pogona, ki jo razvijajo skupaj s Porschejem in omogoča hitrosti polnjenja do 270 kW ter moč do 325 kW. Pri Audiju govorijo tudi o dosegu, ki naj bi znašal okoli 600 km z enim polnjenjem.