Kiin zastavonoša postaja pametnejši (premiera)

Hkrati bo opremljen tudi z novim pogonskim sklopom, ki pa ne bo na voljo evropskim kupcem. Bo pa zato nekoliko bolje zvenel obstoječi šestvaljnik.

Kiin zastavonoša postaja pametnejši (premiera) (foto: Kia) Kia
28. 8. 2020

Kiin prvi predstavnik v razredu športnih limuzin Stinger se je od prihoda na trg dodobra uveljavil v svojem segmentu, kar je moč opaziti tudi na domačih cestah, kjer si je v družbi uveljavljenih in zvenečih (večinoma nemških) imen uspela izboriti košček pogače na trgu. Pri Kii si seveda želijo še več, kar bodo poskusili doseči še pred prihodom druge generacije. Aktualna je zato v teh dneh prejela nekaj posodobitev, ki pa jih bo na prvi pogled težko opaziti.

Zakaj težko? Karoserijskih sprememb je pravzaprav relativno malo (kar tri leta po predstavitvi pravzaprav povsem razumljivo) in so skoncentrirane le na ogledala, žaromete in nekaj drugih podrobnosti. So pa zato na drugi strani sledile novosti na področju pogonskih sklopov in pa asistenčnih sistemov, pri čemer pa največje izmed njih v Evropi ne bomo deležni, saj bo namenjena le ameriškim, mehiškim in korejskim kupcem.

Ponudbo bo namreč okrepil 2,5-litrski turbobencinski motor, s katerim bo avtomobil ravno presegel magično mejo 300 'konjev' motorne moči (304 'konji'/224 kilovati). Bo pa zato sprememb deležen najmočnejši, 3,3-litrski šestvaljnik. Čeprav njegova motorna moč ostaja enaka kot doslej, pa bo kupce poslej razveseljeval z nekoliko spremenjenim zvok. Kia mu je namreč v izpušni sistem namenila ventile za omejevanje prepustnosti plinov, s tem pa tudi samega zvoka.

Korak naprej pri avtonomni vožnji

V sami kabini bodo spremembe v grobem omejene zgolj na zaslone. Tisti, namenjen infozabavnemu sistemu bo po novem po diagonali meril med osem in 10,25 palcev, večji in oplemeniten z barvami pa bo tudi tisti v instrumentni plošči.

Kot rečeno je tako glavnina novosti skoncentrirana na asistenčne sisteme. Vajeni smo namreč že da so Kiini avtomobili s tovrstno opremo radodarno opremljeni in temu zgledu sledi tudi znamkin zastavonoša. Tako je na primer prejel posodobljen aktiven tempomat s funkcijo omejevalnika hitrosti glede na prometne omejitve, povečano območje delovanja do 210 kilometrov na uro, s pomočjo navigacijskega sistema pa je sposoben prilagajati hitrost tudi glede na zavoje, ki sledijo.

Tehničnih novosti je sicer še precej več, kupci pa jih bodo lahko pričeli spoznavati že zelo kmalu. Prvi avtomobili bodo namreč v prodajnih salonih na voljo že v prihodnjih dneh in tednih.

Izbrali smo drugačen pristop. Ga boste podprli?
V nasprotju z ostalimi mediji smo se odločili, da svoje spletne vsebine ohranimo brezplačne za vse. V času, ko je sledenje aktualnim informacijam nujno, verjamemo, da si vsak od nas zasluži dostop do natančnega in celovitega pregleda vsebin. Poleg tega pa tudi neomejen dostop do kakovostnih lifestyle vsebin.
Vsak prispevek, velik ali majhen, je dragocen in ključnega pomena za našo uredniško neodvisnost.

Podpri in prispevaj

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri