Aygo X prologue je tisti nadebudni malček, ki zatrjuje, da bo spremenil segment majhnih avtomobilov. Mu lahko uspe?
Toyotin Aygo X prologue (X se izgovarja kot cross oziroma kros) je natanko to, kar sporoča s svojim imenom. Je križanec in je uvod v neko novo poglavje segmenta majhnih avtomobilov. In ker temelji na Aygu, uspešnem Toyotinem malčku, ki prepričuje že od leta 2005, se zdijo sestavine za uspeh, ki ga želi doseči na svoji misiji, pravšnje.
Pravzaprav je Aygo X prologue na nek način zgodba o dizajnu. Je zgodba o tem, kako je malček svobodnih nazorov nastal, ko so oblikovalci v Toyotinem evropske oblikovalskem oddelku ED2 v zaledju francoske Nice na Azurni obali dobili popolno svobodo pri ustvarjanju.
Aygo X prologue, ki pravzaprav zaenkrat še zelo skriva vse podrobnosti, razen zunanje podobe, je dete covida, bi lahko dejali. Ker je nastal v času koronakrize in je ker predvsem dokazal, da je z uporabo inovativnih in vitkih pristopov pri oblikovanju avtomobila tudi po zaslugi uporabe virtualne resničnosti avtomobil mogoče oblikovati v precej krajšem času kot doslej.
Vsak si zasluži zabaven avto
Nadebudni Toyotini oblikovalci so sledili premisi, da si prav vsak posameznik zasluži zabaven avtomobil. "Ponavadi za avtomobile v segmentu A velja, da so predvsem luštni. Mi pa smo zasnovali tudi drzen avtomobil," je ob razkritju malčka danes dejal predsednik ED2 Ian Cartabiano.
Bočna silhueta daje vtis, kot bi bil novinec nenehno pripravljen na akcijo, da se požene na cesto, med zavoje ... Pravzaprav se zdi, da na Aygu X prologue ni elementa, ki ne bi izstopal, pozornost na cesti bo skušal pritegovati še z dvobarvnostjo, čustveno dojemanje Ayga X prologue pa so oblikovalci začinili tudi z uporabo barv čilija, ingverja, wasabija in črnega popra.
Več podrobnosti sledi ...
Pod zadnji odbijač vgrajen nosilec za kolo bo voznikom Ayga X prologue omogočal, da iz mestnih središč hitro pobegnejo v naravo, prav koncept križanca pa napoveduje, kako si pri Toyoti zamišljajo redefinicijo segmenta A, torej razreda malčkov. Kar bo ključno tudi za doseganje večjih prodajnih številk, saj so križanci izjemno priljubljeni, segment A pa po tradiciji ni tako močan, da bi se proizvajalcem računica izšla. Tudi zato Toyota že od prve generacije pri razvoju sodeluje s Citroenom (C1) in Peugeotom (107/108), ki sicer pri nas nista več naprodaj, in to prav zaradi skromnih številk.
Več podrobnosti o Aygu X prologue zaenkrat ni znanih, tudi to ne, ali bo pogon (zgolj) električni, na slovenske ceste pa bo pripeljal enkrat v začetku drugega leta.