Razvoj naj bi bil zaključen najkasneje do leta 2050.
Ob omenjanju ekologije in mobilnosti se dandanes v največji meri osredotočamo predvsem na pogon avtomobilov, kjer se v zadnjih letih odvijajo ogromne spremembe, vse več pozornosti pa je usmerjene tudi v uporabo recikliranih komponent v kabini na karoseriji vozila. V tem oziru pa se na drugi strani precej manj pozornosti usmerja na enega izmed področij, ki prav tako ne velja ravno za okolju prijaznega in sicer gumarsko industrijo.
V oziru na to pa so pri Michelinu napovedali velik preobrat, v sklopu katerega bodo do leta 2050 dosegli, da bodo njihove pnevmatike postale okolju prijazne. Naj spomnimo: klasična avtomobilska pnevmatika je sestavljena iz različnih okolju bolj ali manj prijaznih setavin, od naravnega (ali umetnega) kavčuka do silicijevega dioksida, premoga, različnih kovin, ki zagotavljajo čvrstost pnevmatike in še bi lahko naštevali. Številne izmed omenjenih surovin sicer proizvajalci reciklirajo, vseeno pa jih kar nekaj lahko konča tudi v naravi oziroma na divjih odlagališčih.
Zunanja pomoč
Kot poudarjajo pri Michelinu so njihove ppnevmatike izdelane iz okrog 200 različnih snovi in materialov, 28 odstotkov le-teh (podatek je iz konca leta 2020) pa je okolju prijaznih oziroma jih je mogoče reciklirati. Do leta 2050 naj bi ta delež, kot rečeno, narasel na 100 odstotkov, v francoskem podjetju pa že imajo načrt, kako bodo to dosegli.
Michelin v razvojnih oddelkih po svetu že sedaj zaposluje okrog 6.000 ljudi, s pomočjo podjetij, kot so Axens IFP, Energies Nouvelles in Pyrowave ter projekti, kakršen je BioButterfly pa že razvijajo sintetične nadomestke najbolj spornih sestavin, kakršen je butadien (izdelan iz nafte) ali pa stiren, iz katerega sicer izdelujejo polistiren (eno izmed vrst plastike, iz katerih pa proizvajajo tudi umetno gumo.