Novo v Sloveniji: Okrepitev v družini Hyundaija Tucsona

Na slovenske ceste sta zapeljala zmogljivi priključni hibrid in športno začinjeni N-Line

Pri Hyndaiju jim letos res ne manjka novosti in te dni je »naraščaj« dobil še povsem sveži Tucson. Poleg blagihibridnega modela je zdaj na voljo tudi  priključno hibridni športni terenec s paralelnim hibridnim sklopom, ki ga sestavljata 1,6-litrski bencinski štirivaljnik s 132 kilovati (180 KM) in električni motor s 67 kilovati, ki družno razvijeta 195 kilovatov (265 KM) skupne izhodne moči in največji navor 350 Nm.

Za prenos moč skrbi 6-stopenjski samodejni menjalnik, pogon pa je vselej štirikolesni. Voznik s pritiskom na stikalo lahko izbere bencinski, električni (v tem primeru je dosega za do 50 km) ali kombinirani način vožnje. Baterija ima zmogljivost 13,8 kilovatne ure in se s 7,2-kilovatnim vgrajenim polnilnikom z elektriko lahko oskrbuje na hitri polnilnici z izmeničnim tokom, na domači polnilnici ali na gospodinjski vtičnici. Cene se začenjajo pri 37.990 evrih.N-Line za bolj dinamične voznike

N-Line za bolj dinamične

Tucson N-Line pa je namenjen tistim, ki imajo v sebi nekaj športne krvi, ali vsaj mislijo tako. Športno držo poosebljajo agresivneje zašiljen prednji del s širšim odbijače in odprtino za zajemanje zrak, ter zadek z aerodinamičnim stabilizatorjem zraka, dvojnim zaključkom izpušne cevi in še nekaj dodatki. Športni pridih se v notranjosti nadaljuje s sedežnimi prevlekami iz  črnega velurja in usnja, rdečimi kontrastnimi šivi, stopalkami in zaščito pragov iz aluminija ter stropom v črni barvi. Opremo N-Line si je mogoče omisliti pri vseh motornih izvedbah, doplačilo znaša od 1700 do 1.900 evrov

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o svoji najljubši tehniki pomnjenja