Omislite si legendarni dirkalnik, ki je 'pretresel' prvenstvo DTM

Na dražbi se bo pojavil drugega februarja, vozilo pa je povsem obnovljeno, do zadnjega vijaka.

Omislite si legendarni dirkalnik, ki je 'pretresel' prvenstvo DTM (foto: RM Sotheby's) RM Sotheby's
14. 12. 2021

Nemško prvenstvo turnih avtomobilov je svoj vrhunec doživelo v 90. letih prejšnjega stoletja, ko je pritegnilo tudi največ zanimanja s strani drugih znamk, ne le Audija, BMW-ja in Mercedesa. Med njimi je bila tudi Alfa Romeo, ki je z modelom 155 in Nicolo Larinijem naravnost dominirala v sezoni 1993. Italijan je namreč v skupnem seštevku osvojil 261 točk, kar 57 več, kot drugo uvrščeni Roland Asch. To je bil sicer edini naslov prvaka za omenjeni avtomobil, 'krivda' za to pa naj bi bila celo v prirejanju pravil organizatorjev v korist nemških avtomobilskih znamk.

Kljub temu pa se je Alfa Romeo 155 v prihodnjih letih še pojavljala na dirkah omenjenega prvenstva, leta 1995 v prepoznavni oranžni podobi in pod pokroviteljstvom proizvajalca alkoholnih pijač Jägermeister. Tedaj se je za volanom dirkalnika Alfine satelitske ekipe Euroteam znašel Michael Bartels, z njim v Diepholzu osvojil tudi dvojno zmago, zaradi težav z elektroniko pa sezono sklenil na 10. mestu v skupnem seštevku.

Za 'nabiranje finančnih sredstev' še dovolj časa

Prav omenjeni avtomobil s številko šasije 005, ki je nato še nekaj let nastopal pod okriljem drugih ekip pa je sedaj pripravljen da najde novega lastnika. Aktualni lastnik, ki je vozilo kupil leta 2017 se je namreč odločil, da ga proda – v stanju, kakršnem dirkalnik ni bil že dolgo. Dallarina šasija, ki se skriva pod silhueto Alfe Romeo 155 je bila namreč obnovljena do zadnjega vijaka, prav tako pa tudi 2,5-litrski šestvaljnik s 308 kilovati oziroma 420 'konji' moči, ki jih prenaša na vsa štiri kolesa ter vse preostale komponente. Karoseriji je bil ob tem povrnjen blišč in sijaj ter grafična podoba z Bartelsovega zmagovitega vikenda.

Pri obnovi aktualni lastnik očitno ni varčeval, zanjo je namreč namenil nič kaj skromnih 170.000 evrov, za obnovo pa so poskrbeli Fabrizio Pandolfi, Lindlmaier Motorsortechnik in Scuderia GT. A znesek se mu bo hitro povrnil, saj pri dražbeni hiš RM Sotheby's ocenjujejo, da bodo na dražbi, ki bo potekala drugega februarja v Parizu, za legendarni dirkalnik uspeli iztržiti med 600.000 in 700.000 evri.