Opel bo za novinca uporabil ikonično ime iz 90. let. Pa bo avto upravičil ime?

26. 1. 2024 | Gregor Žvab
Deli
Opel bo za novinca uporabil ikonično ime iz 90. let. Pa bo avto upravičil ime? (foto: Opel)
Opel

Opel bo obudil legendarno ime, ki je v pokoju že 20 let. Takrat je krasilo še zadnjega, pravega terenca, ki je bil priljubljen tudi pri nas.

Opel je sicer zelo diskretno napovedal prihod novega športnega terenca, ki naj bi luč sveta ugledal že letos. Več bodo, kot sami pravijo, razkrili v naslednjih tednih. Jasno je, da bo nosil ime Frontera in da bo služil kot zamenjava za že malo postaranega Crosslanda.

Glede na zakrite prototipe je jasno, da bo avto sledil temu, kar pravijo pri Oplu – Frontera bo, skladno z imenom, bolj robustna, kot ostali SUV-ji. To seveda ne pomeni, da pri Oplu obujajo klasične terence, saj je zelo malo verjetno, da bi bila na voljo s štirikolesnim pogonom.

Opel

Britanski Autocar sicer špekulira, da bi električna Frontera lahko imela poznan Stellantisov pogonski sklop s 110 kilovati in 51 kWh baterijo, medtem ko v bencinski različici pričakujejo preverjeni 1.2 litrski trivaljnik.

Pri Oplu so zapisali, da bo nova Frontera »zabaven avto s pametnimi funkcionalnimi lastnostmi«, ki bo ponujal veliko prostora in prilagodljivosti. S tem bodo zagotovo ciljali tudi na družinsko uporabnost.

Kaj pa originalna Frontera?

Na trgu je bila prisotna od začetka devetdesetih let pa vse do leta 2004, in sicer v dveh generacijah. V osnovi je bila klon Isuzuja MU in je tudi nastajala v Isuzujevi britanski tovarni. Avto je bil po svetu znan pod različnimi znamkami in imeni.

Opel

Na voljo je bila tako s tremi kot tudi s petimi vrati, za tiste čase pa je bila z več kot štirimi metri in pol dolžine tudi precej velik avto. Kljub temu da je šlo za zelo potentnega terenca, je bila tudi tržno precej uspešna in si je v takrat vedno bolj zaostreni ponudbi 4X4  terencev ustvarila svoj položaj. To ji je omogočal tudi pester nabor motorjev, med katerimi nista manjkala ne dizel ne 3,2-litrski bencinski šestvaljnik.

Kot že rečeno, Opel Frontera se je poslovila leta 2004, ko jo je zamenjala Antara, ki pa je takrat stopila v segment klasičnih SUV-jev, ki resnih ambicij po brezpotjih niso več imeli.

Preberite še: 

Novo na Metroplay: Kaj lahko pri e-mobilnosti storimo doma, da zmanjšamo tveganje za požar?