Opel Mokka - navdih išče v preteklosti, hkrati pa napoveduje prihodnost (premiera)

23. 9. 2020 | Jure Šujica
Deli

Na drugi predstavitvi so pri Oplu končno razkrili tudi cenik, datum začetka prodaje in pa celotno motorizacijo.

Elektrifikacija je v zadnjem letu postala eden izmed ključnih konceptov znamke Opel, saj so zgolj v zadnjem letu predstavili kar tri popolnoma električne modele in sicer Corso-e, Zafiro (ter tovorno različico Vivaro-E) ter naposled še križanca Mokka. Ta je prvič luč sveta uzrla junija letos, skoraj natanko tri leta po Peugeotovem prevzemu Opla in njegovem ponovnem rojstvu, sedaj, tri mesece kasneje pa je že povsem pripravljena za spoznavanje novih kupcev.

V podjetju iz Russelsheima so tako danes razkrili, da se bo predprodaja avtomobila, ki je za razliko od predhodnice oblikovan bolj športno – sprednji del se očitno spogleduje z nekdanjim modelom Manta, ki prav letos praznuje 50. rojstni dan – še vedno pa ostaja čistokrven križanec. Posledično so pri Oplu danes končno razkrili tudi ceno avtomobila. Za novinko bo tako v Nemčiji potrebno odšteti vsaj 19.990 evrov, pri čemer je v to ceno že zajet tudi davek na dodano vrednost.

Ne zgolj na elektriko

Omenjena cena pa ne velja za katero izmed elektrificiranih izvedb. Čeprav Opel Mokko v prvi meri predstavlja kot električen avtomobil – za katerega bo v Nemčiji potrebno odšteti 32.990 evrov - pa bo to mogoče naročiti tudi v kombinaciji z bencinskimi oziroma dizelskimi motorji. Njihova ponudba bo po pričakovanjih povsem enaka ponudbi v sestrski Corsi, kar pomeni 1,2-litrske bencinske in 1,5-litrske dizlske agregate z močjo od 100 do 130 'konjev' (75-96 kilovatov).

Motorna moč tako na prvi pogled ostaja relativno majhna, tudi v najmočnejši izvedbi, a najverjetneje zadostna ob dejstvu, da je avtomobil v primerjavi s predhodnikom v povprečju lažji za kar 120 kilogramov.

Mokka je tako z današnjim dnem že na voljo prvim kupcem v Nemčiji (a le v predprodaji), kaj pa pri nas? Kot nam je zaupal Neven Novak, tiskovni predstavnik Opla za Slovenijo, Hrvaško in BiH bo na novo Mokko vseeno potrebno še nekoliko počakati. Naročila domačih kupcev naj bi tako pričeli zbirati do konca oktobra, ko bo znan tudi cenik. Prva vozila naj bi tako v Slovenijo zapeljala v začetku prihodnjega leta.

Novo na Metroplay: "Prebivalec Sardinije in prebivalec Ljubljane se razlikujeta v tisoče stvareh" | Leon Bedrač, 3. del