Opel predstavlja še verjetno najbolj priljubljeno Corso

26. 6. 2019 | Jure Šujica
Deli

Po električni sedaj spoznavamo še klasično Corso, ki pa je v primerjavi s predhodnico doživela močno shujševalno dieto.

Opel je svojo Corso zadnje generecaije že predstavil, a le v izvedbi z elektromotorjem. Jasno, Nemci se tako kot preostali avtomobilski trg aktivno obračajo na trg električnih avtomobilov in tako kot matična znamka Peugeot ne želijo capljati za konkurenco pač pa nameravajo postavljati standarde. A ne glede na to bo vsaj zaenkrat pri kupcih verjetno še vedno ostala najbolj priljubljena klasična Corsa z bencinskimi in dizelskimi motorji.

Glede na to, da je Opel tesno povezan s Peugeotom in da si električna Corsa pogon (kakor tudi platformo in kup drugih elementov) deli z modelom 208, je povsem razumljivo, da bo enako tudi pri klasičnih motorjih. Osnovo bo tako predstavljal 1,2-litrski atmosferski bencinski štirivaljnik s 75 'konji' oziroma 55 kilovati moči. Nad njim bo nato v ponudbi še par 1,2-litrskih turbo-bencinskih trivaljnikov z močjo 100 in 130 'konjev' oziroma 74 in 96 kilovatov, 74 kilovatov moči pa bo ponujal tudi 1,5-litrski dizel.

Čeprav gre tako pri električni, kakor tudi pri bencinski oziroma dizelski Corsi v osnovi za enak avtomobil, pa bo izurjeno oko že ob pogledu na sprednji del avtomobila opazilo razliko med enim in drugim. Opel je namreč danes predstavljeni izvedbi namenil nekoliko spremenjen sprednji odbijač, drugačna in ob odsotnosti kroma morda nekoliko bolj športna pa je tudi sprednja maska hladilnika. Spremembe so seveda očitne tudi na zadnjem delu, kjer bo pri bencinski/dizelski izvedbi spodnji del odbijača okrog izpušnih cevi obarvan v črno barvo.

Bo pa 'klasična' Corsa centimetrskim prirastkom navkljub izgubila kar nekaj teže – zgolj na račun aluminijastega pokrova motorja 2,4 kilograma, skupno pa bo školjka lažja za kar 40 kilogramov. 15 kilogramov prihranka gre nato na račun lažjih trivaljnih motorjev (ki bodo tudi najbolj prodajani), 10 kilogramov bodo lažji sedeži in še bi lahko naštevali. Skupno bo tako novinka tehtala kar 108 kilogramov manj, teža pa naj bi se (odvisno od motorja in izvedbe) gibala okrog 980 kilogramov.

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o svoji najljubši tehniki pomnjenja