Opel prenavlja admiralsko ladjo

1. 10. 2020 | Matjaž Korošak
Deli

Zdaj je za prenovo na vrsti Insignia, ki je v drugi generaciji na trgu že od leta 2017

Morda je na zunaj res malo novega, toda velika večina novosti je tokrat pod pločevino in povezanih s pogonom. Tako so vsi motorji v Insignii povsem novi. Med dizelskimi je to najprej trivaljnik z 1,5 litra prostornine (zamenjava za 1,6 D), ki zmore 91 kW (122 KM). Ne glede na velikost in težo avtomobila pa za čuda deluje dovolj suvereno. Dvolitrski štirivaljnik ponuja bolj resnih 128 kW (174 KM), oba sta lahko spojena z ročnim ali novim osemstopenjskim samodejnim menjalnikom, močnejšemu bo lahko lastnik dodal še štirikolesni pogon z mehanskim vektoriranjem navora, ki je znan že iz prejšnje verzije.

Čisto nov je tudi dvolitrski bencinski turbo štirivaljnik, ki je hkrati prvi Oplov motor z deaktivacijo valjev. Še več, za najbolj učinkovito delovanje s pomočjo treh profilov odmične gredi poskrbi za tri načine delovanja – z zgolj dvema valjema, po Millerjevem principu in s klasičnim delovanjem za največje obremenitve. Na voljo je v dveh verzijah – s 147 kW (200 KM) in 169 kW (230 KM) – ob ročnem je na voljo še povsem nov devetstopenjski samodejni menjalnik, ki je eden od najbolj kompaktnih v razredu.

Najmočnejši motor je seveda rezerviran za verzijo GSi, ta je opremljena tudi s štirikolesnim pogonom Twinster, ki pa ima zdaj možnost izklopa zadnjega pogona. Ko bo avtomobil konec meseca na voljo pri nas, bo najprej le z dvema dizloma in kot GSI, pozneje pa prihaja še šibkejši štirivaljnik s 170 konji. Seveda prinaša prenovljena Insignia tudi nekaj drugih novosti, predvsem pa več (nove) opreme in posodobljen seznam aktivne varnosti, ob tem pa še blago spremenjen prednji del avtomobila z novimi LED žarometi, ki so poslej serijski.

Novo na Metroplay: Vidnost in varnost v prometu: "Zgoditi se mora 'aha moment', da spremenimo svoje navade"