Opel pripravil novo izvedbo Astre, s katero cilja na povsem nov krog kupcev

Pri Oplu poudarjajo, da bo šlo tudi za enega najhitrejših avtomobilov v konkurenci. Nekaj, s čimer se avtomobilski proizvajalci ne hvalijo (več) prav pogosto.

Opel pripravil novo izvedbo Astre, s katero cilja na povsem nov krog kupcev (foto: opel) opel
30. 11. 2022

Opel je ob predstavitvi nove, že 11. generacije modela Astra (če upoštevamo njene predhodnike po imenu Kadett) in prve, odkar je njen lastnik Peugeot (oziroma koncern Stelantis) razkril, da bo nekdaj glavni steber prodaje znamke v tej generaciji premierno deležen tudi električnega pogonskega sklopa.

Ob tem se je šušljalo predvsem, kakšen pogonski sklop bodo Nemci uporabili. Ali bodo podobno kot pri termičnih motorjih sledili Corsi in bodo uporabili obstoječi 100-kilovatni motor, ali pa bodo vendarle upoštevali precej višjo maso vozila in mu namenili zmogljivejši elektromotor.

Preberite še: Je to sploh še Opel Astra, ali pa so francoski geni prevladali (test)

Iz Russelsheima pa je danes prišel odgovor in ta pritrjuje drugi možnosti. Opel je namreč razkril električno različico aktualne Astre, z njo pa tudi vse podrobnosti električnega pogona. Osnova bo en elektromotor, ki bo poganjal sprednji kolesni par, ponujal pa bo 116 kilovatov oziroma 156 'konjev' moči, hkrati pa tudi 270 njutonmetrov navora.

Pri Oplu poudarjajo, da bo električna Astra lahko za razliko od konkurence, ki ima večinoma (elektronsko) omejitev hitrosti nastavljeno pri 150 kilometrih na uro, tudi po zaslugi zadostne moči lahko pospešila do 170 kilometrov na uro. Seveda bo to pomenilo precejšnjo obremenitev za baterijski sklop. Ta ima sicer zmogljivost 54 kilovatnih ur, kar naj bi po podatkih WLTP zadoščalo za 416 kilometrov avtonomije pri porabi 14,9 kilovatne ure.

Baterijski sklop je sicer sestavljen iz 17 modulov, mogoče ga bo polniti z močjo do 100 kilovatov na hitri polnilnici, kar bo zadoščalo za napolnitev 80 odstotkov kapacitete v 30 minutah. Domačemu polnjenju bo namenjen vgrajen polnilnik z močjo 11 kilovatov.

Baterijski sklop je sicer nameščen v podvozju vozila, zaradi česar naj bi nova Astra zagotavljala še boljšo lego na cesti, na račun električnega pogona pa naj ne bi trpela prostornina prtljažnika. Ta bo v različici Sports Tourer (ki bo prvi Oplov električni kombi) znašala 516 litrov.