Oranžna Mazda MX-5 za 30. obletnico najbolje prodajanega roadsterja

11. 2. 2019 | Jure Šujica
Deli

Poleg klasične izvedbe pa bo v oranžno barvo mogoče odeti tudi izvedbo RF.

Ni tako dolgo tega – pravzaprav le malo pred izbruhom navdušenja nad športnimi terenci – ko so avtomobilski proizvajalci hiteli in drug za drugim predstavljali različice svojih avtomobilov s pomično streho, kabriolete. Omenjeni avtomobilski razred je danes znova bolj kot ne rezerviran le za premožnejše kupce in prestižne znamke, izjema je le ena, ki je na trg prišla že dolgo pred omenjeno evforijo, in nič kaj ne kaže, da se misli umakniti. Govorimo seveda o Mazdi MX-5.

Japonski dvosedežni kabriolet – v zadnji generaciji je svoje okostje posodil tudi Fiatu 124 – na trgu vztraja že 30 let, v tem času pa je premamil že več kot milijon kupcev. In ker gre posledično za najbolje prodajan kabriolet vseh časov, so se pri Mazdi odločili, da je okroglo obletnico treba proslaviti z omejeno (in hitro razpoznavno) omejeno serijo avtomobila, MX-5 30th anniversary edition.

Le 3.000 primerkov

Omejena serija vozil bo hitro prepoznavna po dirkaški oranžni barvi (oranžno je Mazda pred leti namenila slovitemu dirkalniku 787B). V omenjeno barvo bodo odete karoserija, okrasne letvice na vratih, armaturna plošča obrobe sedežev in še kaj. Prav sedeži bodo eden izmed pomembnejših elementov notranjosti, saj bo zanje poskrbel Recaro, oblečeni pa bodo v alkantaro.

Pod pokrovom motorja novosti pri omenjeni posebni izdaji ne bo. Tako različica z mehko streho kot tista s trdo pomično in oznako RF bosta opremljeni z dvolitrskim motorjem SkyActiv-G in 184 'konji' oziroma 136 kilovati moči, ki bo s kolesi komuniciral prek šeststopenjskega ročnega menjalnika in diferencialom z omejenim zdrsom. A če se zanimate za nakup, pozor: na voljo bo le tri tisoč vozil v obeh izvedbah, in to ne le za Evropo, temveč za ves svet.

Novo na Metroplay: Maja Keuc iskreno o življenju na Švedskem in kaj jo je pripeljalo nazaj