Kitajska avtomobilska znamka Zeekr je objavila, da je njjihov električni model 001 postavil rekordna dosežka za najhitrejši slalom in drsenje
Manj kot leto dni, odkar je Zeekr začel dobavljati avtomobile kupcem na Kitajskem, in že je zaznamoval svetovno prizorišče s prevzemom naslovov za najhitrejše drsenje in najhitrejši slalom z električnim avtomobilom.
Pri najhitrejšem drsenju električnega avtomobila je treba voziti s hitrostjo več kot 160 km/h, Zeekr 001 pa je lahko dosegel največjo hitrost 207,996 km/h. Z visokozmogljivim dvojnim električnim pogonom modela sta sprednji in zadnji del avtomobila dosegla trenutni navor do 7.680 Nm in čas pospeševanja do 100 km/h v samo 3,8 sekunde.
Ta moč in pospešek v kombinaciji z dodelanim sistemom vzmetenja občutno izboljšujeta stabilnost karoserije in vozniku omogočata dosledno in natančno drsenje. Zeekr 001 je prav tako postavil novo merilo za najhitrejši slalom za povsem električne avtomobile doslej. Avtomobil se je prebijal med 50 enakomerno razporejenimi stožci in opravil s progo v 49,05 sekunde, ne da bi se kateregakoli dotaknil ali podrl.
Inteligentni sistem električnega štirikolesnega pogona je omogočil odlično upravljanje na hitri in dinamični progi. Porazdelitev moči in ravnovesje med prednjimi in zadnjimi kolesi med stožci je omogočilo, da je 001 drsel po progi z minimalnimi motnjami podvozja ali pnevmatik, pri čemer je ohranil stabilno zaviranje na koncu. Močan oprijem je vozilu omogočil tudi boljšo zmogljivost v ovinkih. Inteligentni protizdrsni sistem dTCS (distribuirani sistem za nadzor zdrsa) deluje s hitrostjo obdelave podatkov, ki je 10-krat hitrejša od običajnih sistemov za nadzor zdrsa.
Vse to kitajskemu rekorderju prinaša dodano vrednost in ga postavja nad miselnost, da je pač samoo še en dolgočasen električni avtomobil. Oba rekorda, ki jih je postavil na enem ktamkajšnjih poligonov je budno nadzoroval sodnika iz Guinnessove knjige rekordov .
Novo na Metroplay: Ajda Rotar Urankar in David Urankar iskreno o zakonu in težki življenjski preizkušnji