Za začetek leta so pri Hyundaiu Slovenija pripravili osveženega malčka, model i20. Več opreme, več sodobnosti, ... in višja cena.
Na splošno velja, da je segment B pri Hyundaiju uspešen, čeravno še precej mlad. Začetnik je namreč Getz iz avtomobilsko precej oddaljenega leta 2002, šele naslednik je bil (prva generacija) i20 iz leta 2009.
Prenova zunanjosti in digitalizacije
Zdaj je torej za tretjo na vrsti prenova, ki je sicer vidna in opazna, ni pa dramtična. nova je maska, novi so (LED) žarometi, Hyundaijev logo se seli na pokrov motorja, odbijač je dobil nov, izrazit vstopnik zraka na bokih, novi so zadni odbijači in luči z značilnim Z svetlobnim podpisom.
Novi i20 nudi visoko raven povezljivosti. Serijsko je opremljen z 10,25-palčnim zaslonom merilnikov, USB priključki tipa A in C, drugo generacijo sistema eCall in posodobitvami zemljevidov na daljavo (Over the Air). Ponaša se tudi z brezplačno 3-letno naročnino na storitve Bluelink® in prav tako brezplačno 3-letno naročnino na posodobitve na daljavo (OTA).
Tudi varnostni sistemi posodobljeni
Novi i20 prinaša še več serijskih varnostnih pomagal. Sistem za preprečevanje naleta (FCA) z zaznavanjem pešcev je zdaj opremljen tudi s funkcijo za zaznavanje kolesarjev. Sistem ohranjanja smeri in sledenja oznakam voznega pasu (LFA) zagotavlja, da avtomobil med vožnjo ostane znotraj svojega voznega pasu.
Nič bistveno novega pri pogonih
Trije pogonski sistemi so še vedno v ponudbi Vrh ponudbe predstavlja litrski bencinski T-GDi motor, ki je na voljo s 73,5 kW (100 KM) ali 88,3 k W (120 KM). Motor je združljiv tudi z 48-voltnim blagim hibridnim sklopom, ki je pri šibkejši različici na voljo opcijsko, pri močnejši pa je serijski. Blagi hibrid je združljiv s 7-stopenjskim robotiziranim menjalnikom z dvojno sklopko (7DCT) ali s 6-stopenjskim inteligentnim ročnim menjalnikom (iMT), ki omogoča jadranje (samodejno prestavi v prosti tek).
Kot vstopni motor je na voljo 1,2-litrski štirivaljnik MPi. Ta nudi 61,8 kW (84 KM) in je povezan s 5-stopenjskim ročnim menjalnikom.
In cena?
N Line? Seveda, tu ta prihaja, ampak šele maja, kdaj pa bo na voljo prenova za pravi N model, pa pri Hyundaiju Slovenija še ne znajo povedati, saj še ni čisto jasna njegova prihodnost. Je pa novi i20 zaradi vseh dodatkov, novih vsebin in pa tudi več opreme nekoliko dražji (približno 1500 evrov), zato pa ponujajo promocijski popust v višini 2000 evrov.
Preberite še: S Škodo Fabio v bazen (VIDEO)
Morda vas bo zanimal tudi pogovor, ki ga vodi Tilen Artač